Hirdetés

Mr.Sale

Erre jártunk

Budapest Butik

Az Urbanista boltos blogja.

Vettél valami klasszat? Láttál egy dögös kirakatot? Új bolt nyílt a szomszédotokban? Megette az uzsonnád az eladó néni? Írd meg a Budapest Butiknak!

Friss topikok

BpButik címkével

Ezt írja az Urbanista

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

ablon fashion center (4) akció (83) akvárium (3) alkalmi (4) allee (13) alsónadrág (3) alterego (2) andrássy út (11) andrews ties (4) árak (3) arena plaza (6) aréna pláza (11) árkád (33) árleszállítás (11) armani (6) astoria (6) bál (2) balkantango (4) bázis 2000 (2) bécs (2) bellinda (2) belváros (2) benetton (3) bershka (8) bestseller (2) bevásárlóközpont (29) bezár (2) bezárás (13) bikini (2) bkv (3) blaha (5) blaha lujza tér (2) blog (7) blogok (9) blokk (2) blúz (4) bolhapiac (4) bolt (2) boltbejárás (18) bőr (4) bőrdzseki (2) bőrkabát (2) bosnyák tér (2) bp (5) bringás bolhapiac (4) budapest (7) bugyi (4) butik (2) butikosok figyelmébe (8) byblos (2) c&a (10) ca (2) calliope (2) calvin klein (2) campona (7) catwalk (2) cipő (42) coca cola (3) commuter (2) converse (3) corvintető (2) corvin átrium (2) csencselde (2) csepel pláza (2) csere (2) cserepiac (2) csizma (4) cukiság (2) d&g (2) deák tér (2) debenhams (2) decathlon (2) deichmann (4) design (4) designer outlet (3) divat (6) divatbemutató (16) divatcsarnok (2) divattervező (9) diy (5) dizájn (12) dm (2) dohány utca (7) douglas (2) duna plaza (2) dzseki (2) eclectick (3) égbolt (2) egyenruha (3) ékszer (16) eladó (5) energie (6) építés (3) erzsébet körút (8) erzsébet tér (9) esemény (3) esküvő (2) esprit (2) estélyiruha (2) europark (4) extrém (3) farmer (6) fashion street (5) fehérnemű (10) felirat (6) fénykép (7) ferenci nyolcad (2) ferenczy istván utca (2) férfi (10) férfiing (2) férfi cipő (2) fesztivál (3) formaruha (3) fregoli (2) fülbevaló (4) fürdőgatya (2) fürdőruha (3) gant (2) gap (2) garage store (4) gas (4) gasztro (2) geox (2) gl outlet (2) gödör (6) gozsdu udvar (2) griff (2) gumicsizma (2) gyerek (5) gyerekruha (3) gyűrű (6) h&m (18) hálóing (3) harisnya (4) használt ruha (5) hervis (6) hét képei (7) hibás (3) hippsy (3) hirdetés (3) hm (10) hol jártunk? (2) humanic (4) humor (3) idegesítő (4) ii. ker (11) iii. ker (6) ikea (2) ing (9) inka ház (2) insitu (10) intimissimi (2) jack&jones (2) jajcica (2) játék (2) javítás (3) jeans club (10) kabát (7) kalap (2) kalocsai (3) kampány (2) karkötő (2) károly körút (3) kazinczy utca (3) kendő (2) kerékpár (28) kiállítás (9) kiegészítő (42) kiegészítők (2) killah (4) kínai (2) kínai piac (2) kirakat (17) király utca (2) kiscelli múzeum (3) kiskörút (4) köki terminál (5) kollekció (2) költözés (3) komment (3) környezetvédelem (4) kossuth lajos utca (5) központ (10) krea (2) külföld (2) látomás (5) leárazás (7) leonardo (2) levis (7) lollipop (3) lonsdale (2) lövőház utca (2) lucky13 (2) m1 outlet (2) makány márta (2) mammut (12) mango (2) marabu (3) marc (2) marks&spencer (2) marks and spencer (2) matthew williamson (2) matyó (4) mellény (7) menyasszonyi ruha (3) mexx (2) miss sixty (6) mom park (6) mono fashion (7) mozi (2) mrsale (17) mundo (4) musu (2) múzeum körút (4) múzeum krt (2) náci (2) nadrág (10) nagykörút (22) nagy budapesti kultúrzsibi (2) nanushka (4) napi turkáló (64) napszemüveg (3) neo center (2) new yorker (11) nike (5) női (7) nyakkendő (4) nyár (3) nyitás (25) nyugati nyolcad (3) nyugati tér (3) office shoes (3) olasz (3) olcsó (11) öltöny (10) olvir (3) only (2) orsay (2) örs vezér tere (3) ősz (3) ősz/tél (3) outlet (10) öv (5) overstore (4) papucs (2) pazicski (3) pimkie (8) politika (2) póló (16) postástáska (7) prada (3) praktikus (2) premier outlets (2) premier outlets center (3) próbafülke (3) program (2) programajánló (3) promod (9) pull&bear (2) pulóver (10) quechua (2) ráday utca (2) rákóczi út (3) reebok (2) rejtvény (3) reklám (2) reserved (10) retrock (5) rieker (2) romani design (2) rossmann (3) rövidnadrág (5) rózsakert (3) rude (3) ruha (23) ruhacsere (2) ruhagaléria (2) s.oliver (2) sál (2) sapka (2) skála (5) skála metró (4) sport (6) springfield (15) starz.hu (6) sterling galéria (2) stradivarius (4) streetstones (7) stylewalker (5) stylist (3) sugár (6) sunsetstar (2) szent istván körút (3) szépművészeti múzeum (3) szép szidónia (2) szex (4) szexi (2) sziget (2) szimpla (5) szívatás (3) szoknya (4) szuvenír (2) takko fashion (2) táska (24) tavasz (8) tec (2) teréz körút (10) tesco (4) thor steinar (5) ticci (2) tippeld meg (4) topshop (2) töri (2) triumph (2) turkáló (27) tyra clothing (2) use (6) utcadivat (2) v. ker (54) v50 (3) váci1 (2) váci út (2) váci utca (8) vadjutka (2) vagabond (3) válság (2) van graaf (2) varroda (2) vásár (5) végkiárusítás (4) vero moda (3) verseny (7) vi. ker (38) vii. ker (39) viii. ker (6) világítás (2) vintage (4) visszaváltás (2) vörösmarty tér (10) wamp (10) webshop (2) weiner leó utca (5) westend (21) womensecret (2) womens secret (3) women secret (2) woodoobilly (2) x. ker (12) xi. ker (9) xii. ker (8) xiii. ker (9) xiii. ker. (2) xiv. ker (13) xix. ker (3) xxi. ker (2) zara (13) zene (2) zichy jenő utca (4) zsibvásár (2) Címkefelhő

2009.06.26. 18:30 Bp Butik

És a legnépszerűbb magyarországi ruházati bolt pedig Hölgyeim és Uraim aaaaa... Tesco!

IMG00446 by David Boyle

"A ruházati termékeket forgalmazó nagyobb cégek közül a Tesco bonyolította a legnagyobb forgalmat a ruhaneműk piacán 2009. első negyedévében." - írja a Világgazdaság, ami azért válság ide, válság oda elég meglepő eredmény. Az amúgy is elég lehengerlő árakból most ráadásul akár 70%-os kedvezményt kínálnak. Ennek is köszönhető, hogy a két saját márkájuk, a Cherokee és az F&F piacvezető (!) Magyarországon. "Miközben a teljes piac több, mint 13 százalékos visszaesést mutatott, a Tesco majdnem 19 százalékkal növelte eredményét ebben a szegmensben. A kutatás szerint 2009. első negyedévében a Cherokee és az F&F a teljes hazai textilpiac forgalmának 5,1 százalékát birtokolta, mintegy 50 százalékkal meghaladva a második legnagyobb piaci részesedést elérő versenytársat." Püff!

Amúgy mi a véleményetek a két Tesco-márkáról?

12 komment

Címkék: tesco cherokee f&f


Mr.Sale

A bejegyzés trackback címe:

https://bpbutik.blog.hu/api/trackback/id/tr791210597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tahu 2009.06.26. 19:31:54

nekem azért meglepő, mert azért olyan nagyon sok Cherokee meg F&F göncöt nem látok az utcán embereken. persze lehet hogy eleve úgy gyártják, hogy ne legyen túl feltűnő, mondjuk nem ismerem őket. amúgy sem szoktunk tescoban vásárolni

hgregory 2009.06.26. 23:35:24

Én nagy tescóba járós vagyok. A tescós ruhák alapból általában nem érik meg az árukat, de néha nagyon jól ki lehet fogni akciókat. Van pl. egy piros pulcsim, amit munkához hordok, na azt 806 forintért vettem. Mindenki azt dícséri.

A Cherokee cuccok általában nem valami remekbeszabottak, de még mindig jobbak, mint annó az Items-es göncök voltak.

Az F&F már jobb minőség, de ott is érdemes inkább az akciókra utazni. Amikor ócsók voltak, feltankoltam zoknikkal, és meglepődve tapasztaltam, hogy fél évvel később még mindig ugyanolyan jó minőségűek, úgymond a J. Press-el hasonló piedesztálra emelném őket. Pláne hogy nagyon jópofa csíkosak.

Mondjuk van egy F&F alsónadrágom is, amit pár hónap után már csak sportoláshoz volt pofám felvenni, úgy elvesztette az állagát.

Van egy Cherokee hosszúujjú pólóm is, azt pizsinek vettem, annak is használom, de meglepődve tapasztaltam, hogy mások utcai viseletnek szánták.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.06.27. 11:28:16

Én szeretem a Cherokee-t és az F&F-t is. Van két rucim - egyik ilyen, másik olyan -, mindkettőt már használtam vettem, de imádom őket. És a kolléganők, barátnők állandóan le akarják irigyelni rólam.
Gyerekruhákban is jók a Cherokee darabok, bár abban a régi Items is tudott viszonylag jó minőségű lenni.

hgregory 2009.06.27. 11:51:47

Bocsánat, az ki is maradt, hogy van Tesco Value márkájú ruha is, nekem van egy 1300 forintért vett szürke macialsóm (én a vicc kedvéért jóganadrágnak hívom), hát öregem, annál kényelmesebb a világon nincsen!!!!

Hasufel 2009.06.27. 12:39:28

Tegnap én is itt vásároltam 2 topot 1500 Ft-ért, nem túl minőségi darab, nem is utcára vettem, hanem direkt koszolható ruhának. Arra végülis megfelel...

balazsman 2009.06.27. 20:57:30

én egyszer mentem közelebb egy teszkós felsőhöz, azzal, hogy ha nem nagyon gáz az anyaga és az ára is jó, akár még meg is veszem - de aztán már túl drágának találtam "ahhoz képest hogy teszkó" (3000+ Ft volt)

Nünü 2009.06.28. 02:06:55

Hófehér kapucnis, cipzáros polár vagy micsoda pulcsi, teszkóból. Ha fázom, azonnal felmelegít, nagyon kellemes és puha viselet, és mivel szeretem a fehéret, még szép is. Kívül sima, bévül bolyhos.
Utcára még nem mertem felvenni, de még az is bekövetkezhet a hűvösebb idő beálltával. Asszem olyan 4e ft volt, megérte.

Nünü 2009.06.28. 02:15:35

- Nyuszis pizsim is van Teszkóból. Rövidnadrágos, trikós. Cuki!!!

- Csíkos sapka és hozzá illő kesztyű levágott ujjakkal, ráhajtható ujjmelegítővel (ami praktikusan felgombolható a kézfeji részre), nagyon csinos és aranyos, szintén Teszkó, ráadásul a gyerekosztályról! Nagyon jópofa.

- Fekete bőrkabát valódi bőrből, szerintem hibátlan darab, pár éve vettem szintén a teszkóból. Nem tűnik teszkósnak egyáltalán, a márkája sem cherokee/f&f, csak éppen ott árulták.

hatja 2009.06.29. 11:05:41

a tesco azért lehet ilyen sikeres, mert az alacsony jövedelműek mellett még egy fontos réteget is lefed. ebbe azok az emberek tartoznak, akiknek tipikusan nyűg a ruházkodás (a blogszerzők éles ellentétei). tipikus kép, amikor a harmincas, negyvenes pár nő tagja leakaszt néhány pólót a férjének, vagy odaküldi mondván "alig van már egy normális pólód". noha ez számomra is sokáig sci-fi volt, de tényleg igaz, hogy az emberek felét nem érdekli, mi van rajta, főleg a 30 feletti férfiaknál. ők értelemszerűen shoppingolni sem fognak elmenni, jó esetben az asszony leakaszt nekik valami normális darabot a C&A-ban, vagy marad a Tesco.

én csak boxeralsót szoktam F&F-et venni, kényelmes és egész tartósak.

2009.06.29. 21:11:46

...szerintem meg attól ilyen embertelen olcsók, amiért a quellés bóvlik, ugyanis szinte nem kapható semmi, ami ne tiszta műszál lenne....

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.06.30. 18:14:22

én például azért szeretem az F&F-es cuccokat, mert simán jó rám ebből a márkából a 36-os, holott 38-as vagyok - elég jóindulatú a számozás, jót tesz az önbizalmamnak :)

Van két trikóm, amit nagyon szeretek, abban alszom télen - ez egy Cherokee gönc, utcai használatra, de én oda nem venném fel, viszont tök jó az anyaguk.

A zoknikat nagyon szeretem, jó anyaguk van.

És épp most vettem egy farmerszoknyát 2200-ért, talán 70%-os árazás után. Nem a márka miatt, hanem itt találtam olyan fazont, ami jó volt rám (előtte próbáltam Zaratól kezdve, Springfield, C&A, minden, ami az Árkádban és a Westendben található). Néha nagyon jól ki lehet fogni ott a dolgokat, van vagy 6-8 F&F-es cuccom, de néha meg elég pofátlan árat kérnek az adott minőségért - és egy csomószor van, hogy amit az egyik tescoban látok, arról a másikban nem is hallottak.
süti beállítások módosítása