Hirdetés

Mr.Sale

Erre jártunk

Budapest Butik

Az Urbanista boltos blogja.

Vettél valami klasszat? Láttál egy dögös kirakatot? Új bolt nyílt a szomszédotokban? Megette az uzsonnád az eladó néni? Írd meg a Budapest Butiknak!

Friss topikok

BpButik címkével

Ezt írja az Urbanista

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

ablon fashion center (4) akció (83) akvárium (3) alkalmi (4) allee (13) alsónadrág (3) alterego (2) andrássy út (11) andrews ties (4) árak (3) arena plaza (6) aréna pláza (11) árkád (33) árleszállítás (11) armani (6) astoria (6) bál (2) balkantango (4) bázis 2000 (2) bécs (2) bellinda (2) belváros (2) benetton (3) bershka (8) bestseller (2) bevásárlóközpont (29) bezár (2) bezárás (13) bikini (2) bkv (3) blaha (5) blaha lujza tér (2) blog (7) blogok (9) blokk (2) blúz (4) bolhapiac (4) bolt (2) boltbejárás (18) bőr (4) bőrdzseki (2) bőrkabát (2) bosnyák tér (2) bp (5) bringás bolhapiac (4) budapest (7) bugyi (4) butik (2) butikosok figyelmébe (8) byblos (2) c&a (10) ca (2) calliope (2) calvin klein (2) campona (7) catwalk (2) cipő (42) coca cola (3) commuter (2) converse (3) corvintető (2) corvin átrium (2) csencselde (2) csepel pláza (2) csere (2) cserepiac (2) csizma (4) cukiság (2) d&g (2) deák tér (2) debenhams (2) decathlon (2) deichmann (4) design (4) designer outlet (3) divat (6) divatbemutató (16) divatcsarnok (2) divattervező (9) diy (5) dizájn (12) dm (2) dohány utca (7) douglas (2) duna plaza (2) dzseki (2) eclectick (3) égbolt (2) egyenruha (3) ékszer (16) eladó (5) energie (6) építés (3) erzsébet körút (8) erzsébet tér (9) esemény (3) esküvő (2) esprit (2) estélyiruha (2) europark (4) extrém (3) farmer (6) fashion street (5) fehérnemű (10) felirat (6) fénykép (7) ferenci nyolcad (2) ferenczy istván utca (2) férfi (10) férfiing (2) férfi cipő (2) fesztivál (3) formaruha (3) fregoli (2) fülbevaló (4) fürdőgatya (2) fürdőruha (3) gant (2) gap (2) garage store (4) gas (4) gasztro (2) geox (2) gl outlet (2) gödör (6) gozsdu udvar (2) griff (2) gumicsizma (2) gyerek (5) gyerekruha (3) gyűrű (6) h&m (18) hálóing (3) harisnya (4) használt ruha (5) hervis (6) hét képei (7) hibás (3) hippsy (3) hirdetés (3) hm (10) hol jártunk? (2) humanic (4) humor (3) idegesítő (4) ii. ker (11) iii. ker (6) ikea (2) ing (9) inka ház (2) insitu (10) intimissimi (2) jack&jones (2) jajcica (2) játék (2) javítás (3) jeans club (10) kabát (7) kalap (2) kalocsai (3) kampány (2) karkötő (2) károly körút (3) kazinczy utca (3) kendő (2) kerékpár (28) kiállítás (9) kiegészítő (42) kiegészítők (2) killah (4) kínai (2) kínai piac (2) kirakat (17) király utca (2) kiscelli múzeum (3) kiskörút (4) köki terminál (5) kollekció (2) költözés (3) komment (3) környezetvédelem (4) kossuth lajos utca (5) központ (10) krea (2) külföld (2) látomás (5) leárazás (7) leonardo (2) levis (7) lollipop (3) lonsdale (2) lövőház utca (2) lucky13 (2) m1 outlet (2) makány márta (2) mammut (12) mango (2) marabu (3) marc (2) marks&spencer (2) marks and spencer (2) matthew williamson (2) matyó (4) mellény (7) menyasszonyi ruha (3) mexx (2) miss sixty (6) mom park (6) mono fashion (7) mozi (2) mrsale (17) mundo (4) musu (2) múzeum körút (4) múzeum krt (2) náci (2) nadrág (10) nagykörút (22) nagy budapesti kultúrzsibi (2) nanushka (4) napi turkáló (64) napszemüveg (3) neo center (2) new yorker (11) nike (5) női (7) nyakkendő (4) nyár (3) nyitás (25) nyugati nyolcad (3) nyugati tér (3) office shoes (3) olasz (3) olcsó (11) öltöny (10) olvir (3) only (2) orsay (2) örs vezér tere (3) ősz (3) ősz/tél (3) outlet (10) öv (5) overstore (4) papucs (2) pazicski (3) pimkie (8) politika (2) póló (16) postástáska (7) prada (3) praktikus (2) premier outlets (2) premier outlets center (3) próbafülke (3) program (2) programajánló (3) promod (9) pull&bear (2) pulóver (10) quechua (2) ráday utca (2) rákóczi út (3) reebok (2) rejtvény (3) reklám (2) reserved (10) retrock (5) rieker (2) romani design (2) rossmann (3) rövidnadrág (5) rózsakert (3) rude (3) ruha (23) ruhacsere (2) ruhagaléria (2) s.oliver (2) sál (2) sapka (2) skála (5) skála metró (4) sport (6) springfield (15) starz.hu (6) sterling galéria (2) stradivarius (4) streetstones (7) stylewalker (5) stylist (3) sugár (6) sunsetstar (2) szent istván körút (3) szépművészeti múzeum (3) szép szidónia (2) szex (4) szexi (2) sziget (2) szimpla (5) szívatás (3) szoknya (4) szuvenír (2) takko fashion (2) táska (24) tavasz (8) tec (2) teréz körút (10) tesco (4) thor steinar (5) ticci (2) tippeld meg (4) topshop (2) töri (2) triumph (2) turkáló (27) tyra clothing (2) use (6) utcadivat (2) v. ker (54) v50 (3) váci1 (2) váci út (2) váci utca (8) vadjutka (2) vagabond (3) válság (2) van graaf (2) varroda (2) vásár (5) végkiárusítás (4) vero moda (3) verseny (7) vi. ker (38) vii. ker (39) viii. ker (6) világítás (2) vintage (4) visszaváltás (2) vörösmarty tér (10) wamp (10) webshop (2) weiner leó utca (5) westend (21) womensecret (2) womens secret (3) women secret (2) woodoobilly (2) x. ker (12) xi. ker (9) xii. ker (8) xiii. ker (9) xiii. ker. (2) xiv. ker (13) xix. ker (3) xxi. ker (2) zara (13) zene (2) zichy jenő utca (4) zsibvásár (2) Címkefelhő

2012.06.21. 09:38 rufufu

Néhány hónap rendeltetésszerű használat után, négy lábujjam lóg ki a 35 ezer forintos Reebokból

szétesett a reebok - fotó: Juci

Az van, hogy tavaly novemberben megvettem életem kedvenc cipőjét a Hervisben. Tornához kerestem cipőt és egyszerre csak megláttam a Reebok Easytone-t, amibe belebújtam és azt éreztem, hogy álmaim cipőjébe léptem. Ilyen kényelmes cipőérzésem még soha nem volt és nagyon boldog voltam, sőt még az sem lohasztotta le a kedvem, amikor megláttam, hogy 34.990 forintba kerül. Mert egészen addig nem találkoztam igazán kényelmes sportcipővel.

Olyannyira beleszerelmesedtem, hogy még azt is elnéztem neki, hogy a második héten (rendeltetésszerű használat mellett, kizárólag tornateremben heti három óra tornánál) elkezdett szétszakadni az oldala. Tudtam, hogy már nem lehet ezt a fajta cipőt kapni, úgyhogy nem is gondoltam rá, hogy becseréljem valami másra. Úgy voltam vele, kicsit ronda az a szakadás az oldalán, de cserébe kényelmes. Sajnos pár hete az eleje is teljesen kilyukadt és most már öt lábujjamból négy kilóg rajta, úgyhogy itt az ideje, hogy megpróbáljam visszacserélni. Kíváncsi vagyok, sikerül-e.

Amúgy egy barátnőm tegnap mesélte, hogy szintén Reebok Easytone edzőcipő a Hervisből (25 ezer ft), második használatnál leesett a cipőfűző lyuknál levő műanyag karika. Nagyonszerettem ezt a cipőt, de azért azt hiszem 35 ezerért kissé gáz, hogy 7 hónap használat (kb 3 óra per hét tornatermi ugribugritól) használhatatlanra esik szét.

Majd beszámolok róla, hogy sikerült-e kicserélni.

szétesett a reebok - fotó: Juci

szétesett a reebok - fotó: Juci

szétesett a reebok - fotó: Juci

szétesett a reebok - fotó: Juci

63 komment

Címkék: cipő hervis reebok árkád szétment


Mr.Sale

A bejegyzés trackback címe:

https://bpbutik.blog.hu/api/trackback/id/tr984602037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blattida 2012.06.21. 12:00:44

Túl ízire sikerült ez a modell.
Az a baj, hogy ez már eleve látszik rajta: vékony, hálós anyag, ez nem fog sokáig ellenállni a lábujjaknak.
Szégyen, hogy ilyen használhatatlan ipari hulladékokkal árasztják el a piacot, ráadásul horribilis áron...

Ann1294 2012.06.21. 12:14:45

En az Asics cipokre eskuszom. Van mar 2 par (szinek miatt egy sotetebb es egy vilagos) es semmi jele nincs szakadasnak egy ev utan sem. Mintha uj lenne. Ugrabugra (zumba, aerobics, total tone...), spinning, futas, edzoterem... mindenhez jo. Konnyu, puha, tart es nem nyom... elmondhatatlanul szuper. Igaz 25-30eFt-nal kezdodik (az olcsobb modellek nem jok), de megeri az arat. Gel-Foundation 10 - ez olcsobb es nagyon jo, Gel-Kinsei 4 - ez profibb es kicsit draga is. Azota ra se nezek olyanra mint Adidas meg Nike. Osszehasonlithatatlan.

parade 2012.06.21. 12:15:13

Én egy bőr Reebok cipőt vettem 10-ért a deicsmannban, fél éve mindennapi használatra. Hibátlan.

becsoccsent 2012.06.21. 12:17:28

2x nike + 1x fila = 19.900
egy eve, hervisben, azota a kettonek semmi baja, a harmadikat meg ki sem bontottam.

harmincotezer egy cipoert? EGY cipoert?!

Ann1294 2012.06.21. 12:19:24

@parade: En a bort neheznek, tul merevenek talaltam sportolashoz, meg nem szellozik.

ezso1 2012.06.21. 12:21:51

"Majd beszámolok róla, hogy sikerült-e kicserélni."

Nem kéne. Lesz@rjuk!

Farkantoán Chatpartner 2012.06.21. 12:24:31

Tudj'Isten, én sosem álmodoztam pink-neonzöld tornacsukákról...

Ann1294 2012.06.21. 12:25:48

Az Asicsot azert is szeretem, mert megnezik milyen a jarasod es ha kifele vagy befele csampas (videora felveszik a futast a boltban, meg egy speci lapra kell raallni es kielemzik) akkor tudnak ajanlani olyan modellt ami rakontrollal. Nekem enyhe kacsas a futasom, mintha a bokam befele fordulna tul konnyen ez miatt belul kell erosebb support, ne forduljon a bokam arra es a terdem ne seruljon futasnal. Az elemzes ingyenes ha veszel cipot es onnal tudod, hogy pl. nekem pronal supporttal kell a cipo.

Ez azoknal fontos akik komolyan gondoljak a sportot es az izuleteiket nem akarjak tonkretenni.

Elotte a futastol faj a terdem, bedagadt. Most semmi gondom es egy cipo megoldotta. Mondjuk akkor szoktam oket megvenni amikor akcios, kb. felaron meg outletekben szoktam nezni, mert azert draga.

Anti Anyag (törölt) 2012.06.21. 12:41:20

Én is mindig ilyen márkát használok, persze nem ilyen rondát és drágát. Nekem bevált, pedig túrázásra, bringázásra használom és igénybe van véve rendesen. Az előző 3 évig bírta, de szép egyenletesen kopott el, a mostani már 3 éves, de még nem látszik rajta semmi.

Ez itt a képen nagyon gagyinak tűnik, láthatóan is gyenge.

rexter 2012.06.21. 12:57:44

szerintem a posztolo legalabb 100 kilo

Roy 2012.06.21. 13:03:17

Mit vársz a Reebok-tól, Ma már szinte minden sportruházatot, és sportcipőt Kínában gyártanak. Ha meg van még a cipő nézd meg a cimkéjét, hogy hol is gyártották.
Még a régi boldog békeidőkben vettem egy Kangaros dinacol sportcipőt akkor 4200 Ft-os áron. Az akkori jövedelmek úgy 4000- 10.000 Ft körül voltak. nos egy év után a sarkánál kezdett kifesleni a bélés, és az orrán lévő gimi is kezdett lekonyulni. Ekkor véletlenül megtaláltam a cimkét amin fel volt tüntetve hol gyártották. Soha senki nem találná ki, hogy hol. Nos elárulom, made in Malázia.
Szóval ennyi a nagy márkákról.
Inkább menj be egy kínai üzletbe, és vegyél egy Wink cipőt, arról biztos tudod, hogy kínai. Az ára meg csak 5000 Ft körül van.

Dani77 2012.06.21. 13:03:27

"életem cipője", "beleszerelmesedtem".... baszki ez egy cipő...

Geolány 2012.06.21. 13:26:36

Nekem a 32 ezres Tommy Hilfiger cipőmet nem sikerült kicseréltetnem. 7 hónap után levált a teljes talpfelülete. Az a szomorú, hogy kínai gagyikkal még nem volt hasonló problémám. :-(

satch 2012.06.21. 13:45:27

A probléma csak az, hogy cipőre 6 hónap a jótállás, szóval bukta.

Nesebar 2012.06.21. 13:50:41

Asics+Saucony.
Komolyabb használatra a többi felejtős.

Malachi 2012.06.21. 13:57:51

Yellow Cab bakancs, fél év bolti csere+2 év jótállás, de csak ha bevizsgáltatod. az első Ősz/Tél után 7mm-t berepedt kb. az egyik gumicsík az oldallán. nem látszik igazán, használható is, de zavar, mert éppen ennyibe került, mint ez a Reebok.

a boltban azt mondták, hogy a fogyvéd. a korábbi esetekben nem rendelt el cserét. mert voltak korábbi esetek.

nem tudom, lehet jobb lenne elfelejteni a drága cipőket és fél évente venni egy 5 ezres Kebakot, vagy Adiost.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2012.06.21. 14:11:48

nekem egy caterpillar utcainak szakadt szét a talpa. 3 hónap után. nagyon örültem neki mert ősszel végén vettem, és csak tavasszal kezdtem hordani, viszont faszán lejárt róla a gari addigra.

pumával nem szokott bajom lenni, meg adidassal sem sok.
teremfocira kínai szart vettem, és nagyon egyben van még már vagy 5 éve. most vagy nagyon erős és kifrogtam, vagy keveset voltam focizni, nemtudom.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.06.21. 14:16:04

Csakis decatlon / queacha cipők. Örökélet +1 nap. Mondjuk nem lehet vele villogni, hogy 35 ropi, de cserébe nem lóg ki a lábam ujja...

Phrascarica 2012.06.21. 14:16:21

Én 3X vittem vissza a Deichmanba Fila-t, simán cserélték, de meguntam és becseréltem Nike-ra az legalább többet bír mint 2 hét!!!!

Malachi 2012.06.21. 14:20:33

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik): ez nem villogás - bár 18 alatt lehet az - de a lényeg, hogy látsz valamit, ami megtetszik és megveszed, és elkérik az árát rendesen, akkor azért arra számítasz, hogy nem szakad le a lábadról fél év múlva.

van Columbia és Panama Jack cipőm is, egyik se volt olcsó, mindkettő több, mint 3 éves és még csak a talpuk se kopott meg. igaz, hogy a Panama Jacknek kikopott a spéci talpbetétje, amit meg nem lehet külön kapni, szóval azért is jár a faszkorbács. de az legalább bírta az intenzív használatot, évekig.

goldblum 2012.06.21. 14:24:13

Hervisben vetted? Főleg selejtet árulnak.

altimus 2012.06.21. 14:25:56

- van egy Rebook bor sportcipom lassan 15 eve es praktikusan elnyuhetetlen. Igaz, hogy csak szonyegpadlos tornateremben hasznalom, es van kulon spinning cipom, de akkor is abszolut jo a cipo.

- a 35eFt valoban sok, ez a cipo svajcban lenne mondjuk 110 chf. (afa kulonbseg) A svajci berek mellett rogton baratsagosabb ar, es talan kevesbe felhaborito ha a cipo fel ev utan tonkremegy

- a kepek alapjan ez a cipo valoban nem lehet tartos, hiszen egy zero vastagsagu szovethalorol van itt szo.

Tobb dolgot tehet az a vasarlo akinek ez a cipo tetszik:

1./ nem veszi meg
2./ megveszi es nem torodik az araval, ha tonkremegy kidobja es vesz ujat
3./ megveszi a cipot es gondosan elteszi a blokkot es ahanyszor tonkremegy a cipo mindig visszaviszi kicserelni.

Szerintem nem kell a tonkremenetelen felhaborodni, vilagos, hogy ez a cipo par honap alatt oldalt ki fog szakadni.

A gyar valoszinuleg arra jatszik, hogy 10 vevobol 2-3 visszaviszi a cipot, a tobbi elhanyja a blokkot, kidobja, nem torodik vele. Mivel a cipot legyartatja a vetelar tizedebol igy par csere boven belefer.

Termeszetesen a markanev vedelme nem biztos hogy megengedi ezt a gondolkodast, de a piac nagy ur. Az emberek olyan cipot keresnek ami konnyu, kenyelmes, szellozik, divatos ... A baj az, hogy ilyen cipo tartos kivitelben valoszinuleg nem letezik.

A vasarlot meg vigasztalja az a gondolat hogy a ceg a 35 ezer ft-os vetelarba beleszamolta azt is, hogy par vasarlo vissza fogja vinni nehanyszor a cipot.

APImásik 2012.06.21. 14:32:34

Szia Blog.

"még azt is elnéztem neki, hogy a második héten (rendeltetésszerű használat mellett, kizárólag tornateremben heti három óra tornánál) elkezdett szétszakadni az oldala. Tudtam, hogy már nem lehet ezt a fajta cipőt kapni, úgyhogy nem is gondoltam rá, hogy becseréljem valami másra. Úgy voltam vele, kicsit ronda az a szakadás az oldalán, de cserébe kényelmes."

...és itt el is vesztetted a garanciát... mert nem vitted vissza a hiba észlelésekor, hanem még nyúztad egy kicsit...

+ a törvény 6 hónapot ír elő... el fognak hajtani a sunyiba. Neked kell vinned a cipőt szakértői vizsgálatra, kicsengetni az árát (vizsgálat árát) és a szakértői véleménnyel együtt mehetsz vissza a hervízbe, feltéve, ha igazat adtak... +én nem hangoztatnám, hogy szakadtan is tovább hordtad...

hajrá. kíváncsian várom a végét a sztorinak.

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2012.06.21. 14:34:37

@Phrascarica: Májusban vettünk a Deichmannban gyerekcipőt. Utcai, mindennapos viseletre alkalmas a címke alapján.
Másnap délutánra már lekopott az orra és a talpa is kezdett kopni. Visszavittük, felvették a reklamációt, majd pár hét múlva értesítettek minket, hogy tökéletes a cipő, mi nem rendeltetésszerűen használtuk :(

2012.06.21. 14:35:01

Másfél éve 7000 forintért vettem egy városi bőrcipőt a decathlonban, nem márkásat. Életem legjobb cipője, kiválóan szellőzik, nem melegszik be a láb, kényelmes, nem ég benne a talp, ráadásul egy apró hiba sincs rajta, pedig minden nap nyúzva volt, és nem csak ülőmunkát végzek.

Tehát az ár-márka-minőség legendája (a magas árban megfizeted a márkát és a minőséget) blődség. Nem szabad hagyni, hogy bepalizódjatok ilyennel.

Roy 2012.06.21. 14:38:02

@Malachi: A Wink, és a Sandic is renben van. Már 4000-6000 Ft között megkapható. Ezek un. feltörekvő kínai márkák.

Zb74 2012.06.21. 14:46:31

Vegyél Tiszát. Olcsóbb is, kényelmesebb is, és évekig bírja a napi használatot.

egy atlag 2012.06.21. 14:47:50

35 egy cipőért, amiben heti három órát tornázol....looser.

egy atlag 2012.06.21. 14:48:57

@Roy: nah, te vagy a másik véglet...idióta

altimus 2012.06.21. 14:54:47

@egy atlag: elkepzelheto hogy ez a cipo a vasarlojanak tizedannyi oraberebe kerul mint neket egy otezer forintos cipo. minden relativ.

de az is elkepzelheto, hogy a vasarlo labfajos, es a sportolashoz szukseges egy ilyen cipo a szamara, igy a cipo hasznossagat nezve a vasarlonak megeri ezt az osszeget.

van aki ketmillios, van aki tizmillios autoval jar. most akkor minden 10 millio feletti autoban looser-ek ulnenek? nem hiszem.

Malachi 2012.06.21. 14:55:49

@Roy: ott még nem tartunk azért. :) de azért kösz.

ZON 2012.06.21. 15:08:19

89- ben voltam sorkatona.A kimenő félcipőm talpa a hidegben elrepedt. Nekem akkor a raktáros simán kicserélte.

Szerintem a panaszosnál sem lesz gond.

mojoking77 2012.06.21. 15:43:39

Nekem most halt meg a Nike-m ket ev rendeltetes szerinti hasznalat utan kidurrant mind a ket legtalpa. A varras sehol meg sem repedt. Ja es 30 alatt volt az egeszen biztos...

Advanced Flight 2012.06.21. 15:43:48

@Malachi: "nem tudom, lehet jobb lenne elfelejteni a drága cipőket és fél évente venni egy 5 ezres Kebakot, vagy Adiost. "

Nem lehet, hanem biztos. Egy cipő - akármilyen szép és márkás és drága - fél év után lehordott lesz (kivéve, ha nem használod, de akkor meg minek) és akkor is újat kell venni, ha egyébként semmi baja. Ez nem olyan, mint egy szép alkalmi ruha vagy bőrdzseki, amibe esetleg érdemes beruházni, mert évekig is kitarthat.
Nálam egyetlen kivétel van, a futócipőm, ami Nike és 25 ezer volt, de már vagy 5 éve megvan, használom és nagyon kényelmes, plusz bírja a strapát.

mojoking77 2012.06.21. 15:57:31

@Advanced Flight: Kicsit ellentmondassz magadnak...
Vegyel tobb normalis, dragabb cipot, es evekig kitart.. A nok is ezt csinaljak, es nem teljesen hulyeseg. Nekem van X cipom(nem a romai szam, annal tobb), nagyjabol minden alkalomra mas es mas, es a legtobb 3-4 eve tokeletesen birja. Mindig ki van nevezve egy aktualis kedvenc, amit tobbet hordok par honapig utana csere. Hosszu tavon semmivel sem dragabb, mintha csak egy egy cipot vennel. A Nike elsosorban futasra es edzesre volt, ezert emlitettem a rendeltetes szerinti hasznalatot. De vannak 6-7 eves Timberlandjaim, Boss-om (azt tenyleg csak spec alkalmakra lehet felvenni), es az egadta vilagon semmi bajuk

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.06.21. 16:03:08

@Ann1294: ezt megnezik neked a futoboltokban is, es az osszes ismertebb markanak van cipoje pronalo es szupinalo labra. Nem csak az Asicsnak :)))

Malachi 2012.06.21. 16:04:49

@Advanced Flight: több is van és többet használok párhuzamosan. mondom, átlagban a normális minőségű cipők kibírják a több évet simán és ha odafigyelsz rá, akkor nem lesz ocsmány se. az olcsó cipőben megvan még az a veszély, hogy tönkremegy benne a lábad, gerinced. én nem ezen sprólnék, az tuti.

oké, nem harminc, meg negyvenezer felett kezdődik az élet, de egy CAT vagy Merrell legyen a minimum szerintem.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.06.21. 16:07:01

@Advanced Flight: nemtom mennyit futsz benne es milyen terepen, de ugy 1000 kili utan azert erdemes cserelni a futocipot, mert kb ennyi az amit kibir a csillapitasa.

Es en elobb sporolnek egy alkalmi ruhan, mint egy sportcipon, amiben extrem terhelesnek teszem ki magam es az izuleteimet, de mind masok vagyunk :)

KayaIbrahim 2012.06.21. 16:37:15

@Ann1294: Tudod azért találták fel a bőrcipőt mert ellentétben a műanyaggal ,szellőzik! Ezért van a bőrtalp is....

etruszk 2012.06.21. 17:08:36

csak halkan kérdezem, hogy nem fordulhat-e az elő, hogy a posztoló elkövette azt a szokásos női hibát, hogy egy fél számmal kisebb cipőt vett, mint ami a lábára való?
Ha egy férfinak két méret közé esik a lába (mert pl. ritkán PONT 43-as), általában a két méret közül a nagyobbat veszi meg. A nők többsége ilyenkor a kissebbet. Azután szenved. Vagy a cipő megy szét, vagy a lába. Itt a láb győzött.
De lehet, hogy nem ez a helyzet...

baliquez 2012.06.21. 17:10:33

Sikeres ember Magyarországon nem vásárol sportcipőt, Londonban vásárol ugyanolyat HATODANNYIÉRT. 100 fontért baszki már merrell bakancsot ÉS merrell mokát kapsz - nem összesen egy pár ilyen neonszín kínai gyerekmunkás hulladék szutykot. Kapjál már a fejedhez baszki.

Ó igen, megjegyzem a Lowa bakim pár Tátrát, egy hosszabb téli Lappfüldöt és néhány hazai telet is vidáman kibírt, most, hat év után kezdett el szétesni a talpa. Azért fizettem anno 23k HUF-t. Mert akkor még nem Londonban vásároltam a bakancsaimat feleanyiért, azért.

mojoking77 2012.06.21. 17:18:40

@baliquez: Lehajolunk elotted, aki megteheti, hogy Londonba utazzon a Sale Season alatt, es meg cipot is tud venni, ami soha sem fog szetmenni..
Vegyel azert egy picit vissza legyszives. Ertem amit irsz, a tartalom egy reszevel is egyetertek, bar Londonra kihegyezni szuklatokoru kispalyas tahosag, de a stilus baratom... A stilus maga az ember. En sem irogattam le, a vilag melyik pontjan szereztem be a cipoimet, mert itt rohadtul senkit sem erdekel. Nem arrol szol a post, na.

hegyilany 2012.06.21. 17:18:51

@blattida: A futócipők 90%-a ilyen "vékony, hálós anyagból" van, aztán mégis el lehet velük futkosni jó ezer kilométert. :)))

baliquez 2012.06.21. 17:29:29

@mojoking77: én kérek elnézést amiért nem vágyom a magyar plázák unott pofával rágózó pisztrángtápnak sem megfelelő eladóit a becsületes munkával szerzett - egyébként ezerszer megadóztatott - pénzemből táplálni.

Szíve joga a poszternek rágózó unott pofák látványát vásárolni +10ezrekért elválaszthatatlanul árukapcsolt hozzáadott érték gyanánt, persze, legyen vele boldog.
Nekem speciel nem ér annyit.

London pedig eléggé központi hely Európában, gondolom ebben egyetértünk - ha nem akkor javaslom onnan indulj el a világ bármely pontjára, egyből feleannyiba kerül a repjegy mint itt.

Ann1294 2012.06.21. 17:31:59

@KayaIbrahim: Minden cipom bor a sportcipokon kivul, de a bor sportcipo nekem tul merev sportolashoz, futashoz es tul meleg is (nem elegge szellozik). Nem budos lesz benne a labam, hanem nagyon meleg.

Jo, a squash es tenisz cipom az bor igaz, de ott meg pont az kell, hogy ne hajoljon ugy mint egy futocipo.

Ann1294 2012.06.21. 17:33:28

@Leningrad: vettem Adidast is pronal supporttal es az nem valt be valahogy. Konnyu meg minden de valahogy mas a talpazata mint az Asicsnak. Tovabba a Saucony ami meg csodas a futashoz.

Ann1294 2012.06.21. 17:37:38

@KayaIbrahim: Ja es ami meg jo a borciponel, hogy ratagul a labra ha valahol szoros picit eloszor, meg van cipotagito spray, de hatrany az atazas, ezert impregnalo sprayvel fujom, de nehany szines ciponek elegge elvaltoztatta a szint sajnos.

Nem borcipo ellenes vagyok, a borcipo jo, de sportra sportcipo. :) En igy szertem.

ne most 2012.06.21. 17:57:11

@Ann1294: Nem ratagul hanem rarohad. Bőrcipő a középkorban volt menő.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.06.21. 18:19:52

Altalaban maximum 20 ezer az az osszeg amit hajlando vagyok kiadni egy cipore.
Inkabb kivarom az akciokat es leszazalekolva veszem meg ugyan azt a cipot amit kineztem.

Futocipobol csak Adidas, van egy 2004-ben vett cipom ami meg mindig birja a gyurodest.
Valahogy nagyon eltalaltak a talp anyagat, mert alig kopik.
Utcai ciponek meg azt szoktam venni ami megtetszik.

KayaIbrahim 2012.06.21. 18:21:59

@Ann1294: Ok! Ez teljesen rendben van. Csak a szellőzés miatt reagáltam :)

becsoccsent 2012.06.21. 18:30:05

@baliquez: ne haragudj, hogy szova teszem, de ezt: "Lappfüldöt" elirhattad. a helyes ez lett volna: lappfurdot.

mondjuk ezt meg nem ertem, de ez azert lehet, mert en nem jarok londonba vasarolni. ugyhogy mar be is fogtam, es elnezest, hogy ilyen nagy arcom van. hogy szoltam. tenyleg bocs.

dr.kakaósbögre 2012.06.21. 18:43:29

standard angol katonai Hi-Tec edzőcipő.ha sikerül szétrúgnod a következőre a vendégem vagy.

559 2012.06.21. 18:59:01

@Ann1294:

Szintén az Asicsra esküszöm. Kényelem, tartósság egyformán kiváló.
Na jó az ára húzósabb, de minden fillért megér, míg alatta ilyen szarokat gyártanak.

antika890 2012.06.21. 19:13:42

Most mit nem értetek ezen? Cipőt Londonban, alsógatyát Párizsban, masszázsolajat Bangkokban, kaviárt Moszkvában, kenguruherét meg Sydneyben vegyetek. Mos komolyan, elmentek valami szutykos boltba, plázába, ne adj isten márkaszaküzletbe itthon vásárolni? Basszus. Le vagytok ám sajnálva.

Lővenbrau 2012.06.21. 19:22:26

Vágjad le a körmeidet...Osztán nem szedi szét a ká drága szart.
Ilyenért egyébként szvsz 10-15 k-nál nem szabad többet adni.

Lővenbrau 2012.06.21. 19:24:00

@dr.kakaósbögre:
Hö !
Én már 30 éve a katonai surcimban járok. Az a király.. :-)

szmoker (Homo Trollicus) 2012.06.21. 19:30:39

@Malachi: 25 ezres Beta munkavédelmi bakancsot 9 ezerért, akciósan, osztjónapot.

Alul-felül betétes, qrva jól szellőzik, bokáig vízálló, csúszásgátló a talpa... legjobbabb a világon.

_ng_ 2012.06.21. 19:51:07

Nemtom melyik ízitón ez, de az ízitón.hu-n 9 és 18 rugó között árulják őket.

A klasszikus vicc jut eszembe:
- Drágám, nagyon jó ez a sál.
- A Váci utcában vettem 172 ezerért.
- Meg vagy te bolondulva? Ahol én vásárolok, ott 240...

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.06.22. 11:51:09

@Ann1294: Kulonbozo erossegu alatamasztasokkal vannak ellatva a cipok. Nekem pl az enyhen pronalo labamra a mar 1 eve hasznalt Nike Lunarglide bizonyult a legjobbnak, hiaba probalgattam vegig a feli Spurit. Adtak "jobban tarto" cipot is ram, nagyon stabilan fogta, dontotte a labam, megsem abban volt a legjobb futni. Nem is jo tulstabilizalni a bokat, mert ellustul.
Adidasbol nem ismerem mik vannak, de tudom h a Nike-nak, Sauconynak vannak jobban es kevesbe tamaszto modelljei. Ha a te labadra epp nem volt jo valami, az nem feltetlen jelenti azt h az adott marka szar, vagy hogy az adott cipo szar :)

Ann1294 2012.06.22. 12:58:56

@Leningrad: Nem azt mondom szar, csak nem valt be nekem. Ugy remlik ezt is irtam, nem szarozok le egy markat sem, max. nekem nem jon be. Izlesek es pofonok, van akinek tobb pofon kell... :)

Igen, modellfuggo a dolog, de tobbsegeben valahogy egy marka valt be nekem, nem tudom miert. Lehet mindig csak rossz modellhez nyultam.

Az Adidas modelljet nem tudom fejbol, szoken csak "az a fekete a kek es sarga csikkal". Naluk is oldalt szurke vagy inkabb ezust szinu a stabilizator. Jo-jo, de van jobb...

Am ha mar Adidas emlitve volt a Rockport cipok (nem sport, casual) adiPrene talppal... meg a magassarkuak is egy alom. Minden nonek csak ajanlani tudom.

Nikenal meg a "+" modellek amik bejottek abbol a szempontbol, hogy az Apple sensort bele lehet rakni, csak futni ne kellene benne mert arra nem volt kenyelmes nekem. Semmi se tokeletes. :)
süti beállítások módosítása