Budapest Butik - Utolsó kommentek
blfr7@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://bpbutik.blog.hu/2009/06/08/mrsale_a_polot_ingyen_adjak_de_ha_nem_vigyazol_valamit_biztos_veszel_toluk_boltbejaras/full_commentlist/1#c37900762
Válasz erre: MrSale: A pólót ingyen adják, de ha nem vigyázol valamit biztos veszel tőlük - boltbejárás
2019-12-01T07:42:45+01:00
2019-12-01T07:42:45+01:00
Dera999
http://blog.hu/user/1029524
Na ma kipróbáljuk a férjemmel.
https://bpbutik.blog.hu/2012/08/29/ok_a_kedvenc_susztereitek/full_commentlist/1#c34095701
Válasz erre: Ők a kedvenc susztereitek
2017-11-09T13:35:05+01:00
2017-11-09T13:35:05+01:00
Bánsági Dóra
http://blog.hu/user/1304319
Pesti oldalon javaslom a IV. kerület káposztásmegyeri cipőjavítót, a Cipőkontroll Pluszt! Cipőjavítás, sportcipőjavítás, MBT szenzorcsere, szupinálás, táskajavítás stb. Még kulcsmásolás és cipő-, textil független szakértői bevizsgálás is van!
https://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja/full_commentlist/1#c29049750
Válasz erre: Akár ötvenszeres áron adják tovább a budapesti turkálók a ruhákat? - nap kommentje
2016-01-11T21:06:34+01:00
2016-01-11T21:06:34+01:00
Kiss László D.
http://blog.hu/user/1029646
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja?full_commentlist=1#c20165188" class="reply_nick_783753" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20165188 );">@sparklie (törölt)</a>: Nagykereskedő voltam...itt vannak a tények: <br />
Kalkuláljunk együtt:<br />
Jelenleg kb. 1 Font (430 Ft) 1 kg Angol originalt turis ruha a nagykeresnek szállítási költséggel együtt (netto). Ebből ha tuti akkor 30%-a krém minőség (1 darab), amire sosincs garancia. 50% extra-I.osztály (2 db ruha), 20% szemét (0 Ft). Vagyis a krém ruhákat eladja a kiskeresnek kb. 2500 Ft/kg-os áron, az extra -I.oszt. 880 Ft/kg-os áron. A szemét leadásért ő fizet a szemét telepen. 2500*0,3=750 Ft, 880Ft*0,5=440 Ft, Tehát 430 Ft-ért behozza az országba az originált ruhát és tárolja, fizeti a válogatós dolgozót, és kap érte 1190 Ft-ot (Bruttó), azaz nettó 937 Ft-ot. <br />
937-430=507 Ft-ból fizeti a raktárt, a dolgozót és a saját bérét. Mindenki számolja ki maga, hogy mondjuk van 3 dolgozó, 300.000 Ft bérleti díj. Mennyi árut kell ahhoz behoznia és feldolgoznia, hogy maradjon is neki valami. <br />
Kisker.: vett egy krém ruhát 2500*0,3=750 Ft-ért, amelyet mondjuk 1700 Ft-ért próbál eladni a pesti plázában. Bérleti díj az egekben, alkalmazott, min. 180.000 Bruttó havonta. Ja és még keresni is kellene valamit rajta. Ja és amit nem tud eladni abban benne marad a pénze. Lehet ezeken csökkenteni, ha nem a plázában van a bolt, és olyan a bolt belső elrendezése, hogy az eladók létszámát lehet csökkenteni. A beragaddt ruha elpasszolásának is van több módja (nem mindenki ismeri). Szóval nem ragozom tovább. Nagyon kell mind a nagykereskedőnek, mind a kiskereskedőnek igyekeznie, hogy ebből egy jól működő vállalkozás legyen. Sajnos a kiskereskedő ezért nem tudja sokkal olcsóbban adni, mint amennyiért most lehet kapni a turikban. Többet megtudhatsz a témáról az alábbi honlapon: <a rel="nofollow" href="http://www.hasznaltruha-sikerkonyv.hu">www.hasznaltruha-sikerkonyv.hu</a>
https://bpbutik.blog.hu/2012/06/27/onkiszolgalo_mosoda_valami_amerika/full_commentlist/1#c28602162
Válasz erre: Önkiszolgáló mosoda Pesten - valami Amerika?
2015-11-16T16:35:23+01:00
2015-11-16T16:35:23+01:00
TDICDITRDITDDIPDTD
http://blog.hu/user/647512
Én idejárok: onkiszolgalomosoda.hu<br />
csak 800 Ft egy 8 kg-s mosás, 800-ért meg is szárítom<br />
Igaz hogy kicsit tovább tart, roha az idő ha leülök netezni, mert egy netkávéző hátuljában van a mosoda ;)<br />
Egyszerre meg szoktam tölteni 4-5 gépet (mert egy sznből úgysincs több) és gyí!
https://bpbutik.blog.hu/2009/06/08/mrsale_a_polot_ingyen_adjak_de_ha_nem_vigyazol_valamit_biztos_veszel_toluk_boltbejaras/full_commentlist/1#c26026741
Válasz erre: MrSale: A pólót ingyen adják, de ha nem vigyázol valamit biztos veszel tőlük - boltbejárás
2015-02-05T23:19:08+01:00
2015-02-05T23:19:08+01:00
Én ma voltam vásárolni náluk, csak jót tudok írni. Kedves közvetlen segítőkész eladók, frankó termékek frankó árakon, mintaszerű működés. Jó lenne, ha minden bolt így működne.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/06/csak_a_ruhak_minosege_csokken_a_c_a-ban_es_a_vogeleben_az_arak_nem/full_commentlist/1#c25185855
Válasz erre: A ruhák minősége egyre csak romlik a C&A-ban és a Vögelében, de az árak véletlenül sem csökkennek
2014-11-24T12:05:45+01:00
2014-11-24T12:05:45+01:00
nincs_nick
http://blog.hu/user/159938
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/06/csak_a_ruhak_minosege_csokken_a_c_a-ban_es_a_vogeleben_az_arak_nem?full_commentlist=1#c18228831" class="reply_nick_194989" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18228831 );">@ruskyy</a>: Hülye vagy a témához, hát segítek: C&A/whatever veszi a ruhát a kívánt minőségben nagy kínai, vietnámi, maláj, stb. bérgyártóktól. A design-t adja és előírja az anyaghasználatot. Ha feltűnt volna buta fejednek, nálunk nem azért van a cunda-s ruhákon pár éve kínai méret (sokszor csak az!) és a németeken meg de/uk/fr/es/stb., mert egy piacra készülnének. Valami miatt egy a cunda vezetősége úgy gondolja, hogy mi már nem tudjuk/akarjuk megfizetni az oda gyártott ruhát. Tudod, azt a ruhát, ami ugyan úgy néz ki, csak éppen más az anyaghasználat és a qa req hozzá...<br />
<br />
Vagy szerinted a jászkarafaszajenői samsung is azért gyárt öt cikkszámon ugyanolyan tv-t más-más piacra, mert neki úgy jó hobbyból? Nem, hanem azért mert más spec. alkatrészekből rakják össze ugyanazt. Orosz/török piacra jó lesz a 5%-os szárású kondi, nyugatira meg megy a 3-as. De biztos összeesküvés elmélet ez és igazából az, hogy az olcsóbb és nagyobb szórású kondi csak a véletlen művés és nem azé, hogy így próbál versenyképes maradni a Samu, mert hát keleten az ár számít, még nyugaton egy filléres tv-nél is elvárja a fogyasztó, hogy működjön, ha megveszi....
https://bpbutik.blog.hu/2012/08/16/vadiuj_topshop_ruha_800_forintert_a_hulyenek_is_megeri_hada_boltbejaras/full_commentlist/1#c24727663
Válasz erre: Vadiúj Topshop ruha 800 forintért? A hülyének is megéri! – Háda boltbejárás
2014-10-14T11:07:38+02:00
2014-10-14T11:07:38+02:00
chippolino59
http://blog.hu/user/790288
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/08/16/vadiuj_topshop_ruha_800_forintert_a_hulyenek_is_megeri_hada_boltbejaras?full_commentlist=1#c17561805" class="reply_nick_83432" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17561805 );">@patkányarcúáginéni</a>: sok embernek ez az egyetlen megoldás, hogy ruhához jusson.<br />
ha nem tetsző magatartás, nem kell lealázkodni ehhez.
https://bpbutik.blog.hu/2012/08/29/ok_a_kedvenc_susztereitek/full_commentlist/1#c21316835
Válasz erre: Ők a kedvenc susztereitek
2013-12-30T00:11:06+01:00
2013-12-30T00:11:06+01:00
kombájn
http://blog.hu/user/54855
Az Izabella utcai cipészet a legjobb :-) <br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.cipeszmester.hu">www.cipeszmester.hu</a>
https://bpbutik.blog.hu/2013/09/05/a_h_m_budapesten_is_belep_a_lakberendezesi_piacra/full_commentlist/1#c20548732
Válasz erre: A H&M Budapesten is belép a lakberendezési piacra
2013-09-06T10:27:28+02:00
2013-09-06T10:27:28+02:00
valakitalánvagyok
http://blog.hu/user/241239
Hol árul az ika ruhákat?<br />
Van egy linked?
https://bpbutik.blog.hu/2013/09/05/a_h_m_budapesten_is_belep_a_lakberendezesi_piacra/full_commentlist/1#c20548721
Válasz erre: A H&M Budapesten is belép a lakberendezési piacra
2013-09-06T10:26:28+02:00
2013-09-06T10:26:28+02:00
valakitalánvagyok
http://blog.hu/user/241239
Hol árula az ikea ruhát?<br />
Van egy linked?
https://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja/full_commentlist/1#c20546698
Válasz erre: Akár ötvenszeres áron adják tovább a budapesti turkálók a ruhákat? - nap kommentje
2013-09-05T21:50:58+02:00
2013-09-05T21:50:58+02:00
babó
http://blog.hu/user/16363
hmm, nem lehet, hogy a gonosz pénzéhség mellett benne van az árakban az is, hogy abból a sok zsák ruhából, amit megveszel fillérekért, nem rakhatsz ki minden darabot egy vállfás turiban? mert egy jó része elavult vacak? hmm?<br />
<br />
van egy kedves kilós turkálóm, ami kora reggel nyit. ha odamegyek reggel fél nyolcra, szuper darabokat kapok fillérekért, de délutánra csak egy rakás vacak marad... nyilván.
https://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja/full_commentlist/1#c20468000
Válasz erre: Akár ötvenszeres áron adják tovább a budapesti turkálók a ruhákat? - nap kommentje
2013-08-24T19:43:14+02:00
2013-08-24T19:43:14+02:00
oceana8
http://blog.hu/user/610121
Én Óbudára a Catherinába járok,most nyilt a turi,jók a női cuccok,nagyon sok vállfás,de inkább turis van,2000ft-os áron,jok de ki kell fogni.<br />
kedvezményeket is adnak.<br />
Én a tulajtol tudom,Bungicsnak üzenem,hogy a ruhákat kifizetik a külföldi partnernek,és azok használják fel adományozásra a befolyt összegeket! Ez a menete.Mindenhol növekvő árak vannak,nem tudom miért,itt ha bent van a tulajdonos,még engedményeket is ad.Én gyerekruhát kerestem,és jol bevásároltam,nem volt büdös többségén az öbliítőt is lehet érezni.szerintem jó nagyon..
https://bpbutik.blog.hu/2012/08/16/vadiuj_topshop_ruha_800_forintert_a_hulyenek_is_megeri_hada_boltbejaras/full_commentlist/1#c20386306
Válasz erre: Vadiúj Topshop ruha 800 forintért? A hülyének is megéri! – Háda boltbejárás
2013-08-12T00:10:22+02:00
2013-08-12T00:10:22+02:00
tttthhh (törölt)
http://blog.hu/user/125448
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/08/16/vadiuj_topshop_ruha_800_forintert_a_hulyenek_is_megeri_hada_boltbejaras?fullcommentlist=1#c17562632" class="reply_nick_640061" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17562632 );">@szájhúzó kutya</a>: én úgy tudom, hogy nem a ruhákat szánják a szegényeknek, hanem a pénzt, amiért eladják őket (az angliai charity shopokban legalábbis)
https://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja/full_commentlist/1#c20237796
Válasz erre: Akár ötvenszeres áron adják tovább a budapesti turkálók a ruhákat? - nap kommentje
2013-07-18T11:25:38+02:00
2013-07-18T11:25:38+02:00
Niurka (törölt)
http://blog.hu/user/728805
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja?fullcommentlist=1#c20166543" class="reply_nick_541789" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20166543 );">@bungics</a>: Szeretlek. :))))
https://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja/full_commentlist/1#c20167092
Válasz erre: Akár ötvenszeres áron adják tovább a budapesti turkálók a ruhákat? - nap kommentje
2013-07-07T18:17:01+02:00
2013-07-07T18:17:01+02:00
Herr Glatzkopf
http://blog.hu/user/146686
Én, 30 éves pasi, többnyire rendszeresen jártam korábban turkálókba (mióta külföldön élek, csak hazalátogatáskor ugrok be ide-oda) és sok olyan ruhám van, leginkább pólók, pulóverek és 1-2 ing, amiket ott vettem, leginkább a Háda üzleteiben. <br />
Nagyon sok olyan darabra akadtam, amikért újonnan magas összeget fizethetett az, aki megvette, éppen ennek tudatában fizettem ki mindet. Legértékesebb találatom kétségkívül az a Ferrari garbó és Ferrari teniszpóló (galléros póló...nem tudom a helyes megnevezést, sorry) volt, amiket ugyanazon alkalommal találtam, pont az én méretemben. Bár én cipőt használtan nem veszek, láttam már pár darabot, amikre eléggé rákívántam, s biztos vagyok benne, hogy hamar meg is vette valaki. <br />
Általában véve nálam a legfontosabb kritérium a minőség. Megtapintom, felpróbálom, s ha kényelmes, ha jól áll és az ára is megfelel, megy a kosárba. Ha márkás darab, az külön jó, de nem feltétel.<br />
Kilós turkálóból egyre kevesebb van, szerencsére van egy bejáratott helyem az egyik budai plázában, ahol a múltkor 5 darab galléros pólót :) és 1 futópólót vettem, összesen asszem 3000 Ft-ért. <br />
Minden csak és kizárólag szerencse kérdése.<br />
<br />
Az meg, hogy mennyi hasznuk van 1 darabon, tényleg mellékes. Már csak azért is, mert nem tudsz mit tenni, aláírást meg nyilván nem fog senki kezdeményezni, hogy XY használtruha-kereskedés csökkentse az árait.
https://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja/full_commentlist/1#c20166963
Válasz erre: Akár ötvenszeres áron adják tovább a budapesti turkálók a ruhákat? - nap kommentje
2013-07-07T17:46:35+02:00
2013-07-07T17:46:35+02:00
ekat
http://blog.hu/user/207750
Egyéb turkálóban nem, de a Hádában már voltam két-háromszor, egyszer sem találtam semmit, és nem is megyek be többet. (Eleve taszít a szag.) De az 1.000-2.000 forintos árakat 'butikáraknak' nevezni nagyon vad.... Talán inkább 5-15.000 forint az, amivel össze kell őket hasonlítani. Úgyhogy akinek bejön, annak buli. És hogy mennyit keres rajta az eladó, az kit érdekel? A lényeg az, hogy kinek mi mit ér meg.
https://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja/full_commentlist/1#c20166824
Válasz erre: Akár ötvenszeres áron adják tovább a budapesti turkálók a ruhákat? - nap kommentje
2013-07-07T17:16:39+02:00
2013-07-07T17:16:39+02:00
Gülübaba
http://blog.hu/user/807563
Kb 1 éve beszélgettünk valakivel pont errôl... a kinti turkálók mûködése: megunt cuccokat leteszik a bolt elé, kiválogatják, válfázzák a ruhákat.£ 4-5 - nál magassabb áron még nem láttam semmit, ezek soxor tényleg márkás ruhák. Ezek a boltok karitatív boltok. Szinte mindben fogyatékkall élôk az eladók. Ahogyan hallottam ami nem kel el azt küldik tovább... <br />
A másik beszerzési lehetôség: 10kg ruháért fizetnek £6, házhoz jönnek de csak a jó minôségût viszik el. És igen hatalmas és igazságtalan az árrés!
https://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja/full_commentlist/1#c20166692
Válasz erre: Akár ötvenszeres áron adják tovább a budapesti turkálók a ruhákat? - nap kommentje
2013-07-07T16:45:32+02:00
2013-07-07T16:45:32+02:00
Cat_the_cat
http://blog.hu/user/591756
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja?fullcommentlist=1#c20166587" class="reply_nick_541789" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20166587 );">@bungics</a>: nyilván vannak hamisítványok is, nem azt állítom, hogy minden eredeti, de lehet azt is találni. De igazából nem is a designer márkák a lényeg itt szerintem, és pl. River Island-et, H&M-et, New Lookot nem hinném, hogy hamisítanak :) Ezekből sokszor találni gyári címkés darabokat, fél-negyed áron, és én nem vagyok a saját pénzem ellensége, hogy inkább a márkaboltban vegyem meg, mint itt, csak azért, mert ez használtruha bolt.
https://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja/full_commentlist/1#c20166605
Válasz erre: Akár ötvenszeres áron adják tovább a budapesti turkálók a ruhákat? - nap kommentje
2013-07-07T16:27:31+02:00
2013-07-07T16:27:31+02:00
bungics (törölt)
http://blog.hu/user/541789
Nem olvastam végig az előző cikk összes kommentjét, de inkább az az érdekes kérdés szerintem, hogy honnan származnak ezek a ruhák? Nem létezik, hogy a tonnaszám leadott nyugat-európai ruhákat azért adják le, hogy itt valaki meggazdagodjon. Nem rászorulóknak, karitatív célokra adják oda a ruhákat? Nem pénzért, hanem jóhiszeműségből. Itt meg "egyesek" meggazdagodnak, még plázákban is nyitnak több ezer nm-es boltokat. Nem lehet rossz biznisz ez. Csak hangosan gondolkodok....
https://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja/full_commentlist/1#c20166587
Válasz erre: Akár ötvenszeres áron adják tovább a budapesti turkálók a ruhákat? - nap kommentje
2013-07-07T16:23:28+02:00
2013-07-07T16:23:28+02:00
bungics (törölt)
http://blog.hu/user/541789
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja?fullcommentlist=1#c20166581" class="reply_nick_591756" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20166581 );">@Cat_the_cat</a>: Hamisítványokról nem hallottál még?
https://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja/full_commentlist/1#c20166581
Válasz erre: Akár ötvenszeres áron adják tovább a budapesti turkálók a ruhákat? - nap kommentje
2013-07-07T16:21:16+02:00
2013-07-07T16:21:16+02:00
Cat_the_cat
http://blog.hu/user/591756
Kedves <a href="http://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja?fullcommentlist=1#c20166543" class="reply_nick_541789" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20166543 );">@bungics</a>: mondanám, hogy szívesen lefotózom és elküldöm neked a ruhákat - még a címke is rajtuk van, nem volt időm kimosni őket -, de nagy valószínűséggel akkor se hinnél nekem. A titok nyitja az, hogy figyelni kell, mikor van árucsere, ezt mindig előre jelzik, és az azt követő pár napban körülnézni, mert bizony a jó ruhákat nagyon gyorsan elviszik :)
https://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja/full_commentlist/1#c20166543
Válasz erre: Akár ötvenszeres áron adják tovább a budapesti turkálók a ruhákat? - nap kommentje
2013-07-07T16:10:29+02:00
2013-07-07T16:10:29+02:00
bungics (törölt)
http://blog.hu/user/541789
De bírom ezt, amikor valaki azt mondja, hogy ilyen-olyan márkás ruhát talált. (Armani, Guess - hangosan röhögök). Évek óta rendületlenül bemegyek ezekre a helyekre, volt már, hogy egy órát elidőztem, de soha semmi jót nem találok. Bemegyek, mert nem akarom elhinni, hogy csak én vagyok annyira béna, hogy nem találok semmit soha. Az elmúlt öt évben kb. két otthoni pólót vettem, csak azért hogy már tényleg vegyek valamit. <br />
Szóval szerintem röhej, amiket árulnak, pedig Bp. belvárosi legdrágább "exkluzív" turikba is járok. Kinyúlt, kifakult cuccok, amit az angol háziasszonyok jóhiszeműen leadnak karitatív szervezeteknek. "Márkák" igen, mondjuk Marks and Spencer, ami kint az átlag konfekció.
https://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja/full_commentlist/1#c20166430
Válasz erre: Akár ötvenszeres áron adják tovább a budapesti turkálók a ruhákat? - nap kommentje
2013-07-07T15:44:02+02:00
2013-07-07T15:44:02+02:00
Cat_the_cat
http://blog.hu/user/591756
Amúgy pedig - bocs a dupláért - tipikus magyar mentalitás mások (itt egy kereskedő) zsebében turkálni és pénzéhesnek nevezni, mert ő is nyereséget szeretne termelni. Én inkább úgy tekintek erre a dologra, hogy vettem négy jó minőségű, márkás ruhadarabot + egy táskát 10 ezer forintért, ami a hagyományos boltokban még leárazáskor is ritka. Egyikre sincs ráírva, hogy használt és jó eséllyel nem jönnek velem szembe az utcán. Szóval szerintem én nagyon jól jártam, a kereskedő is nyilván, és erre szokták azt mondani, hogy az a jó üzlet, ha mindkét fél elégedett :)<br />
<br />
És még annyit, hogy természetesen nem kötelező itt vásárolni, de nem hiszem, hogy le kéne szólni azokat, akik ezt teszik. Sokan nem azért járnak oda, mert az "trendi", hanem mert csak ezt engedhetik meg maguknak. Gondolok itt főleg a férfiakra, akiknek ráadásul nincs is annyi választási lehetőségük, mint a nőknek. És szerintem még mindig inkább a használt, de jó minőségű, mint a kínai.
https://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja/full_commentlist/1#c20166337
Válasz erre: Akár ötvenszeres áron adják tovább a budapesti turkálók a ruhákat? - nap kommentje
2013-07-07T15:19:15+02:00
2013-07-07T15:19:15+02:00
Cat_the_cat
http://blog.hu/user/591756
Én ezzel azért vitatkoznék kicsit... Régen sosem jártam turkálóba, de a Hádát nagyon megszerettem. Egyrészt olyan márkákat lehet ott találni, amit nálunk nem lehet kapni (River Island, New Look, Topshop, stb.), másrészt nem ritkán vadiúj, címkés cuccokat. Ki lehet fogni nagyon jó ruhákat! Legutóbb pl. egy Armani blúzt találtam, azt mondjuk nem vettem meg, de jól nézett ki és amúgy mikor tudsz megfizetni egy Armanit? Viszont vettem egy eredeti (!!) Guess táskát, kb. a tizedébe került mintha márkaboltban vettem volna és gyönyörű állapotan van. Külföldi webshopot nézni meg azért nem mérvadó, mert a legtöbbször az igen kedvező árra még rájön egy borsos szállítási költség, és mindjárt 10.000 Ft. az a 3.000.
https://bpbutik.blog.hu/2013/07/06/akar_otvenszeres_aron_adjak_tovabb_a_budapesti_turkalok_a_ruhakat_akkor_mar_inkabb_megeri_videkre_ja/full_commentlist/1#c20165188
Válasz erre: Akár ötvenszeres áron adják tovább a budapesti turkálók a ruhákat? - nap kommentje
2013-07-07T10:06:07+02:00
2013-07-07T10:06:07+02:00
sparklie (törölt)
http://blog.hu/user/783753
Ez teljesen igy van. A vallfas turkalok, plane, amelyek exkluzivabb helyen vannak iszonyatos arressel dolgoznak.<br />
A turkalo trendi lett, blogok szolnak rola, minden Cosmo lany ott akar mar vasarolni, mert mekkora nagy hipszterseg...<br />
ezzel pedig a turkalok is megvaltoztak Budapesten<br />
trendi butikok akarnak lenni, ami a szingli, penzes, trendi csajokat szolgalja ki<br />
ez pedig aremelkedest okozott<br />
<br />
hulye, aki egy par dekas ruhaert sok ezer forintot kiad
https://bpbutik.blog.hu/2012/08/16/vadiuj_topshop_ruha_800_forintert_a_hulyenek_is_megeri_hada_boltbejaras/full_commentlist/1#c20164841
Válasz erre: Vadiúj Topshop ruha 800 forintért? A hülyének is megéri! – Háda boltbejárás
2013-07-07T08:23:04+02:00
2013-07-07T08:23:04+02:00
_sugarfree_
http://blog.hu/user/720207
Aki szerint undorító szokás más levetett gönceit viselni, az ezek szerint étterembe is műanyag evőeszközzel jár, mert az ottani evőeszközökkel ezer másik ember kotorászott a szájában őelőtte, hiába mosták el azokat.<br />
<br />
:)
https://bpbutik.blog.hu/2012/08/16/vadiuj_topshop_ruha_800_forintert_a_hulyenek_is_megeri_hada_boltbejaras/full_commentlist/1#c19960921
Válasz erre: Vadiúj Topshop ruha 800 forintért? A hülyének is megéri! – Háda boltbejárás
2013-06-05T11:02:02+02:00
2013-06-05T11:02:02+02:00
haltijatar
http://blog.hu/user/802259
Muszáj ide írnom, mivel eléggé ismerem a turik világát. Mi kiskorom óra járunk turiba. <br />
Elolvastam a kommenteket és úgy látom, hogy elég sokféleképpen gondolkodunk a turikról és a turkálásról. Szerintem, hogy valaki honnan szerzi be a cuccait, az ő dolga. Ha valaki nem bánja, h mások levetett cuccait hordja, és nem érzi rosszul magát benne, az ő dolga. Mindenkinek szíve joga ebből a szempontból is úgy alakítani az életét, ahogy akarja. A turkálók. Sokan írtátok, hogy milyen gáz, h Pesten a plázákban is vannak "butik-turik", és hogy néhol ezek a legnagyobb területű üzletek.<br />
Hát nem tudom, igazából azt gondolom, hogy ez pár év alatt így felvirágzott ebben az országban, az a vevők miatt is van. Vagyis engem igazából a butik jelleg zavar. Mivel eléggé otthon vagyok a beszállítós dolgokban is, tudom, h max 200-250 ft/kg-ért (lehet sokat írok) veszik ezeket meg nagy mennyiségben, és hogy az emberek képesek, 100-2000 forintot kiadni egy ruháért, amit a bolt kb. 30 forintért vett meg...hát ez a furcsa..Mert akármilyen butik kinézete van a turkálónak, akkor is, amit ott talál az ember, azt valaki megvette már, másodkézből van (azt is írhatnám, h rongy...). Még durvább szerintem, h lehet kapni vásárlási utalványokat, mert már olyan árak vannak..<br />
Én mindig csak vidéken turizok, ott is kilósban, vagy olyan vállfásban, ahol max 500 ft darabáron adják. És itt is lehet olyanokat találni, mint egy beárazós pesti turiban (elég pl Szolnokra lemenni, már ott is vannak elfogadható turkálok). Én inkább úgy érzem, h a kereskedőket kapta el a gépszíj, mert turkálóban butikárakkal dolgozni elég pofátlanság. Meg még amit mostanában láttam, h pl használt gyerekruhákra specializálódott oldalak vannak, ahol katalógusból lehet válogatni használt ruhát, olyan áron, hogy hihetetlen( 1500 forint egy 5 dkg-os gyerek nadrág) ! És az emberek veszik és kifizetik érte a futárszolgálatotis! Na ez a LOL, h így lehet hülyíteni sokakat.<br />
Kiváncsiságból megnéztem az angol márkának a webshop-jában, h milyen árak vannak, és új ruhát már ott lehet venni 2-3 ezer forintnak megfelelő fontért.<br />
Szerintem még a tesz-veszes alkalmi eladók is kevésbé pénzéhesek (ott is megnéztem az árakat), mint a "butik turik" <br />
Szóval szerintem ezen kellene gondolkodni, h mégis nem az emberek hülyesége miatt van-e ennyi "pláza butik turi"??<br />
Peace. :)
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/06/csak_a_ruhak_minosege_csokken_a_c_a-ban_es_a_vogeleben_az_arak_nem/full_commentlist/1#c19376220
Válasz erre: A ruhák minősége egyre csak romlik a C&A-ban és a Vögelében, de az árak véletlenül sem csökkennek
2013-03-26T14:27:17+01:00
2013-03-26T14:27:17+01:00
whatnot
http://blog.hu/user/789683
Aki Ausztriában jár és olyan minőséget keres mint a C und A volt fénykorában, annak ajánlom az Adlert. Kiváló minőségűek az anyagok és van törzsvásárlói kártya is amivel 3% kedvezményt lehet kapni. (magyar nyelvű tájékoztató minden üzletben az igényléshez!)
https://bpbutik.blog.hu/2013/03/11/2013_tenyleg_az_outletek_eve_lesz/full_commentlist/1#c19239071
Válasz erre: 2013 tényleg az outletek éve lesz?
2013-03-12T08:05:17+01:00
2013-03-12T08:05:17+01:00
Shopping
http://blog.hu/user/128696
Outlet Magyarországon?<br />
Amit nem tudtak eladni a városban kiviszik és 10-20 % al olcsóbban árulják.<br />
<br />
RÖHEJ<br />
<br />
Sawgrass, Florida. Na az outlet!<br />
Gap póló 5 dollár<br />
Nike tréning 15 dollár<br />
Hilfiger póló 10 dollár<br />
RL póló 10 dollár<br />
<br />
Majd ha ilyen árak lesznek nálunk, akkor beszélhetünk outletről.
https://bpbutik.blog.hu/2013/03/11/2013_tenyleg_az_outletek_eve_lesz/full_commentlist/1#c19238840
Válasz erre: 2013 tényleg az outletek éve lesz?
2013-03-12T06:28:44+01:00
2013-03-12T06:28:44+01:00
kzolika
http://blog.hu/user/24267
Van a nagyon jó helyre települt outlet jó márkákkal, annyi üzlettel, hogy ma már 1 nap nagyon feszített tempójú menetelés kell a bejárásához (McArthurGlen Parndorf). Nekik van egy outletjük Salzburgban is, az azonban már valamiért nem olyan jó. A hely jobb (főleg, mert az már Ausztria, nem jut el annyi szőröstalpú, bocskoros román, meg egy sosevolt ország polgára (gy<br />
.k. szlovák) oda), a belső kicsit Harrods hangulatú, de egy csomó üzlet nincs kiadva.<br />
Másrészt a magyaroknak azért nem nagyon lesz az outletek éve , mert 300-320 HUF/EUR árfolyam mellett Parndorf is geci drága lesz. <br />
De pl. ott van Stegersbachban a Gloriette outlet center. Kevés márka, de ha az ember arra jár, már csak a Gloriette miatt érdemes bemenni. OK, mondjuk az csak annak pálya, aki rendes helyen dolgozik, az átlag magyar, aki játszótérnek gondolja a munkahelyét, aztán bemegy picsavillantós szoknyában, oldalzsebes nadrágban, spagettipántosban, csőtopban, meg pörköltszaftfoltos T-shirt-ben, azok oda nem járnak. Attól, hogy az van a seggére írva, hogy Retro Jeans, az még nem lesz ruha, csak egy túlárazott jeans. <br />
A magyarországi outletekkel meg hagyjanak már. Két éve voltam Biatorbágyon, a Horváth cipő drágább volt, mint a plázás üzleteik.
https://bpbutik.blog.hu/2013/03/11/2013_tenyleg_az_outletek_eve_lesz/full_commentlist/1#c19238416
Válasz erre: 2013 tényleg az outletek éve lesz?
2013-03-12T00:12:28+01:00
2013-03-12T00:12:28+01:00
AzBence
http://blog.hu/user/34465
2013 az outlevelek éve lesz.<br />
<br />
Az utolsó kapcsolja le a villanyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) )
https://bpbutik.blog.hu/2013/03/11/2013_tenyleg_az_outletek_eve_lesz/full_commentlist/1#c19233502
Válasz erre: 2013 tényleg az outletek éve lesz?
2013-03-11T13:16:07+01:00
2013-03-11T13:16:07+01:00
hatja
http://blog.hu/user/129396
a legnagyobb gond az itthoni outletekkel, hogy csak a szar jut ki oda és az is drágán. ami jó azt a nagy árrés vagy a kétségbeesés miatt még a plázában kiárulják az üzletek. szerintem érdemesebb a plázákat járni, mert sok a kétségbeesett leárazás.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18638384
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-12-26T14:18:20+01:00
2012-12-26T14:18:20+01:00
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246930" class="reply_nick_231980" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246930 );">@orient</a>: Köze nincsen ennek a tudatos vásárláshoz, szimplán egy minden lében kanál gyökér.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/12/massziv_borov_1800_forintert/full_commentlist/1#c18312911
Válasz erre: Masszív bőröv 1800 forintért
2012-11-16T07:50:18+01:00
2012-11-16T07:50:18+01:00
kovaszos ubulka (törölt)
http://blog.hu/user/763344
ez picit marketing szagu,de sok sikert az ovhoz...
https://bpbutik.blog.hu/2012/10/29/miert_nem_lehet_normalis_ferfiruhakat_kapni/full_commentlist/1#c18308150
Válasz erre: Jó az ára, és a fazonja, kár hogy rá van vésve a hátára, hogy "sexy boy" - Miért nem lehet normális férfiruhákat kapni?
2012-11-15T13:41:46+01:00
2012-11-15T13:41:46+01:00
noss
http://blog.hu/user/203029
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/10/29/miert_nem_lehet_normalis_ferfiruhakat_kapni?fullcommentlist=1#c18168667" class="reply_nick_164997" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18168667 );">@blur7</a>: <a rel="nofollow" href="http://lnk.bz/sSe">lnk.bz/sSe</a> <br />
Ár: 247990 + 990 szállítási díj, ez most pont van az én méretemben is, de ennyiért próba nélkül is rendelek inkább több méretben is... :P
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/06/csak_a_ruhak_minosege_csokken_a_c_a-ban_es_a_vogeleben_az_arak_nem/full_commentlist/1#c18279974
Válasz erre: A ruhák minősége egyre csak romlik a C&A-ban és a Vögelében, de az árak véletlenül sem csökkennek
2012-11-12T14:17:19+01:00
2012-11-12T14:17:19+01:00
lüke
http://blog.hu/user/281341
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/06/csak_a_ruhak_minosege_csokken_a_c_a-ban_es_a_vogeleben_az_arak_nem?fullcommentlist=1#c18227113" class="reply_nick_168613" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18227113 );">@nzo</a>: <br />
frászt,más a választék<br />
Spanyolországban mint Németországban
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/06/csak_a_ruhak_minosege_csokken_a_c_a-ban_es_a_vogeleben_az_arak_nem/full_commentlist/1#c18279957
Válasz erre: A ruhák minősége egyre csak romlik a C&A-ban és a Vögelében, de az árak véletlenül sem csökkennek
2012-11-12T14:15:12+01:00
2012-11-12T14:15:12+01:00
lüke
http://blog.hu/user/281341
ez rég óta igy van, hanyatlik a textilipar, kevés a szövönö
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18279901
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-12T14:08:56+01:00
2012-11-12T14:08:56+01:00
lüke
http://blog.hu/user/281341
a kérdés felvetése rossz:<br />
hol nem azok?<br />
kérném felsorolni!
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/06/csak_a_ruhak_minosege_csokken_a_c_a-ban_es_a_vogeleben_az_arak_nem/full_commentlist/1#c18268601
Válasz erre: A ruhák minősége egyre csak romlik a C&A-ban és a Vögelében, de az árak véletlenül sem csökkennek
2012-11-10T22:40:03+01:00
2012-11-10T22:40:03+01:00
eperdzsem
http://blog.hu/user/715565
Én hónapok óta saját magamba kerestem a hibát. Gondoltam hogy az összes boltba ahova járok nem lehet sz.r holmi. De akkor ezek szerint nem csak nekem tűnt fel.<br />
Én inkább kimegyek Bécsbe vásárolni hiszen ott is van minden ami szem-szájnak ingere. Egyáltalán nem drágábban, sőtt némely esetben még olcsóbb is. És teljesen igazat adok az egyik kommentelőnek aki azt írta, hogy a silány minőséget csak itt lehet eladni. Sokan kérdezik, hogy miért járok ki itt is biztosan meg tudom vásárolni ugyanazt, és én is csak ugyan azt tudom mondani, hogy nálunk rosszabb.Bár tudom, hogy sokan nem tehetik meg (Sajnos) de én mindig azt gondoltam, cipőből inkább megveszem a drágábbat, nem nagyon vásároltam közelkeleti lábbeliket, de egyszer mégis csak megfogott egy a Deichmann-ba, ahol is az én méretemből csak egy darab volt, ami olyan tetkes volt mint ha lehányták volna, és az eladó kisasszony rám akarta tukmálni hogy vigyem nyugodtan haza és tisztitsam meg és szép lesz. Na hát köszi.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/06/csak_a_ruhak_minosege_csokken_a_c_a-ban_es_a_vogeleben_az_arak_nem/full_commentlist/1#c18264576
Válasz erre: A ruhák minősége egyre csak romlik a C&A-ban és a Vögelében, de az árak véletlenül sem csökkennek
2012-11-10T14:23:42+01:00
2012-11-10T14:23:42+01:00
cöcke
http://blog.hu/user/74521
"Én 40-es vagyok, de rendszeresen megküzdök a mérettel, mert amire 44 van írva, az sem jön rám"- sajnos az a rossz hírem van,hogy akkor baromira NEM 40-es a méreted, mert bár valóban egyre hanyatlik a színvonal,én a 38-as méretemmel, simán beleférek a 36-os C&A-ba, a méretezés tipikusan a nagyseggű német mutterokra van kitalálva
https://bpbutik.blog.hu/2012/10/24/miert_utal_minket_a_c_a/full_commentlist/1#c18262607
Válasz erre: Ha nem vagy ötéves, öltözhetsz kofának a C&A-ból
2012-11-10T10:19:11+01:00
2012-11-10T10:19:11+01:00
vomit
http://blog.hu/user/342
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/10/24/miert_utal_minket_a_c_a?fullcommentlist=1#c18128949" class="reply_nick_596578" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18128949 );">@Dusan</a>: +1
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18255954
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-09T14:31:20+01:00
2012-11-09T14:31:20+01:00
herpesz
http://blog.hu/user/86258
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18255816" class="reply_nick_68370" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18255816 );">@Johnsmith000</a>: mit is? :)
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18255816
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-09T14:18:51+01:00
2012-11-09T14:18:51+01:00
Johnsmith000
http://blog.hu/user/68370
cukin próbálkozol, folytasd csak : )
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18255681
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-09T14:07:15+01:00
2012-11-09T14:07:15+01:00
herpesz
http://blog.hu/user/86258
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18255551" class="reply_nick_68370" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18255551 );">@Johnsmith000</a>: <br />
szerintem te félreértésben vagy :)<br />
...akármennyire is nyilvánvaló hogy szeretnéd hogy kezdjenek a herpesz nickeddel valamit...-ezt hol láttad? <br />
<br />
...de te tényleg nem véletlen vagy csak eladó...-ezt hol olvastad hogy eladó vagyok?<br />
<br />
...hiszen ahogy írtad a boltban is képtelen vagy felfogni a legegyszerűbb dolgokat...-ezt hol olvastad? <br />
<br />
...akkor ne személyes sértésként fogd fel...l- nézzük vissza miket írtál: szellemi sasmadár lehetsz;egy olyan hülyébe fut bele az ember mint te; tajgetoszpozitív ember<br />
<br />
Menj vissza dolgozni, nem neked való ez az egész kommentelősdi :))
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18255551
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-09T13:55:19+01:00
2012-11-09T13:55:19+01:00
Johnsmith000
http://blog.hu/user/68370
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18254311" class="reply_nick_86258" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18254311 );">@herpesz</a>: akármennyire is nyilvánvaló hogy szeretnéd hogy kezdjenek a herpesz nickeddel valamit, nem tettem meg, a reakcióidra mint eladó gondoltam, de te tényleg nem véletlen vagy csak eladó, nem baj, ilyen emberekre is szükség van. nem is várom el hogy felfogd amit írnak neked, hiszen ahogy írtad a boltban is képtelen vagy felfogni a legegyszerűbb dolgokat, pont az ilyenekre gondoltam, de hát ahhoz már intelligenciára lenne szükség, hogy ha mondanak neked valamit, akkor ne személyes sértésként fogd fel, és védekezz mint egy sarokbaszorított hörcsög, hanem esetleg el is gondolkozz. de hajrá, próbáld meg csak védeni magad, szórakoztató ám : )
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18254644
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-09T12:46:27+01:00
2012-11-09T12:46:27+01:00
herpesz
http://blog.hu/user/86258
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18254127" class="reply_nick_68370" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18254127 );">@Johnsmith000</a>:<br />
ja, és egy utolsó, elnézést hogy több részleten írom, tudod van aki dolgozik is, nem ez az egyetlen egy örömöm, az lenne az örömöm, ha tudnám csinálni tovább fennakadás nélkül a dolgom, és nem ilyen tajgetoszpozitív emberek miatt lennék feltartóztatva----<br />
üldözési mánia?:)))
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18254311
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-09T12:15:07+01:00
2012-11-09T12:15:07+01:00
herpesz
http://blog.hu/user/86258
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18254088" class="reply_nick_68370" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18254088 );">@Johnsmith000</a>: <br />
valószínűleg mégiscsak valami komoly elfojtással rendelkezel, ha csak a személyes sértegetés maradt :)<br />
elég gyökér dolog egy nicket megtámadni, hogy biztos szar ember, úgyhogy nekem nem kell veled leállnom vitatkozni, égeted te magad rendesen :))
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18254127
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-09T11:57:48+01:00
2012-11-09T11:57:48+01:00
Johnsmith000
http://blog.hu/user/68370
ja, és egy utolsó, elnézést hogy több részleten írom, tudod van aki dolgozik is, nem ez az egyetlen egy örömöm, az lenne az örömöm, ha tudnám csinálni tovább fennakadás nélkül a dolgom, és nem ilyen tajgetoszpozitív emberek miatt lennék feltartóztatva
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18254111
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-09T11:56:17+01:00
2012-11-09T11:56:17+01:00
Johnsmith000
http://blog.hu/user/68370
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18254088" class="reply_nick_68370" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18254088 );">@Johnsmith000</a>: de ha gondolod mondd el hol dolgozol, és kibaszatlak egy 5 perc alatt, csak hogy felfogd hogy hol lenne a helyed : )
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18254088
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-09T11:54:20+01:00
2012-11-09T11:54:20+01:00
Johnsmith000
http://blog.hu/user/68370
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18251880" class="reply_nick_86258" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18251880 );">@herpesz</a>: ennyi? ennyit tudtál kiizzadni magadból reakciót? és még hogy nem igaz a sztereotípiám arról, hogy mekkora szellemi sasmadár lehetsz.<br />
<br />
a farkam elég nagy, köszönik szépen a látogatói, az életemben meg már sokkal többre vittem, mint a kommentjeidből ítélve te valaha is fogod vinni : )
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/06/csak_a_ruhak_minosege_csokken_a_c_a-ban_es_a_vogeleben_az_arak_nem/full_commentlist/1#c18253583
Válasz erre: A ruhák minősége egyre csak romlik a C&A-ban és a Vögelében, de az árak véletlenül sem csökkennek
2012-11-09T11:10:44+01:00
2012-11-09T11:10:44+01:00
TrueElmeboy (törölt)
http://blog.hu/user/761927
Nemrég párommal betértünk a somogyi megyeszékhely C&A üzletébe: csak röhögni tudtunk a sok sznobon, ahogy turkálnak a ránézésre is szar, igénytelen ruhadarabok közt.<br />
Meg is jegyeztem a választékról (és ebben véleményeztem a darabok kinézetét/anyagát is), hogy csak egy környékbeli kisebbségi család igényeit elégíti ki az üzlet..
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18253147
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-09T10:27:01+01:00
2012-11-09T10:27:01+01:00
mojoking77
http://blog.hu/user/24502
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18245700" class="reply_nick_214184" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18245700 );">@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és</a>: Ne haragudj, de te vagy kotozkodni akarsz, vagy eletedben nem dolgoztal me multinal. Ugyanis a normalis helyen ket lehetoseg van.<br />
I. Dolgozol 9-17-ig, viszont akkor az utolso percig elszmolod a tulorat,<br />
II. Rugalmas munkaredben dolgozol, ertsd, nagyjabol akkor mesz be amikor akarsz, viszont a meloknak meg kell lenni. E mellett szinten elszamolod az esetleges tulorat. Vannak hatulutoji a multi cegeknek, d meg veletlenul sem az amit te leirtal.Kicsit el lehetsz tevedve, vagy szimplan kotozkodni akartal. Udvozollek a valo vilagban.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18253015
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-09T10:14:20+01:00
2012-11-09T10:14:20+01:00
GMS
http://blog.hu/user/21236
szóval az ügyfélkezelés nemcsak a körülmények (melyeket igen, én is alakíthatok), hanem mentalitás kérdése is. és vevőként is viselkedni kell. a vevői státusz nem arról szól, hogy mindent megengedhetek magamnak, és ha normálisan szóltak, vagy bemondták, akkor mindig igyekeztem odafigyelni, hogy ne csússzak ki az időből. de pl. borzasztóan irritál, ha az eladók (és ez ált. gyakorlat)velem, a következő vevővel beszélik meg az előzőt, vagy előttem beszélik ki az előző vevőt. Az is, ha látványosan kinéznek egy boltból zárás előtt 10-15 perccel. Ha simán csak kedvesen szólnának, akkor kiderülne, hogy mondjuk csak beugrottam egy már kinézett áruért, vagy csak benézek megnézni, megkérdezni valamit. de sokszor az eladó rossz indítása hozza ki a vevőből (teljesen jogosan, hiszen mi alapján feltételez az eladó bármit is rólam) a viszontagresszivitást. és akkor ugye már áll a bál.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18252955
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-09T10:07:22+01:00
2012-11-09T10:07:22+01:00
GMS
http://blog.hu/user/21236
a magyar kereskedelemben és szolg. szektorban siralmas a helyzet. és ezt nem lehet csak a szar munkaszervezésre, meg minimálbérre stb. kenni. én olyan melót végzek, ahol a túlóráért sosincs külön pénz, de mondjuk van prémium. ennek ellenére sosem fordult elő, hogy ügyfelekkel bunkó lettem volna, vagy puffogtam volna, akkor sem, az egyébként 5-kor elvileg véget érő munka után megkértek, hogy egy kliens miatt maradjak bent 8 utánig, mert fogadni kellene őket, utána elmehetek. ha én nem tudtam vállalni, megbeszéltük, ki ér rá. ja, és nem feltétlenül a recis vitte el mindig a ilyen balhét csak azért meg az ő fizuja a legkisebb, meg mert őt úgyis mindenki csicskáztathatja. mondjuk a cég is profitábilis volt a nagyon kis létszám ellenére. <br />
én mindig az szoktam mondani, hogy nem kell adott embernek azt a munkát végezni, amit nem akar -keressen mást, ha kell, akár váltson lakóhelyet. sokszor megéri, megérné, de a magyar inkább marad a szar helyen, sokan nem tudnak, vagy nem is akarnak, netalán félnek rendesen bértárgyalni, pedig ha meg sem nézed, meddig mehetsz el, akkor mindössze mindig elfogadod, amit adnak. utána meg morogsz. mi értelme ennek??<br />
és azt sem értem, miért kell egy privát szolgáltatócégnek magyarázni, hogy ne a nap közepén akarjon velem a lakóhelyemen találkozni, mert én is dolgozom. aki ilyen munkát végez, az ne dolgozzon már 9-5-ig, mint egy irodában - könyörgöm, annak legyen rugalmas munkaideje. érjen rá reggel meg este, napközben meg intézhesse egyébb ügyeit, vagy 12 órázzon adott időszakban, utána meg kapjon 1 hét szabit. minden megoldható, ha megakarjuk oldani, ha nem, akkor nyilván nem.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/06/csak_a_ruhak_minosege_csokken_a_c_a-ban_es_a_vogeleben_az_arak_nem/full_commentlist/1#c18252117
Válasz erre: A ruhák minősége egyre csak romlik a C&A-ban és a Vögelében, de az árak véletlenül sem csökkennek
2012-11-09T08:42:36+01:00
2012-11-09T08:42:36+01:00
Mikrobi
http://blog.hu/user/17529
Pár éve vettem ott egy nagyon jó átmeneti kabátot olcsón. A mai napig használom és nagyon szeretem. De inget sose tudtam ott venni, jó ideje pulóvert sem. Csak ezek a vékony, már újonnan kinyúlt, elnyűtt hatású szarok vannak.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18251880
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-09T08:07:16+01:00
2012-11-09T08:07:16+01:00
herpesz
http://blog.hu/user/86258
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18249014" class="reply_nick_68370" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18249014 );">@Johnsmith000</a>: <br />
Te pedig egy kispöcsű fazon lehetsz akinek nem jött be az élet és az egyetlen öröme ha anyázhat a boltban
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/06/csak_a_ruhak_minosege_csokken_a_c_a-ban_es_a_vogeleben_az_arak_nem/full_commentlist/1#c18251562
Válasz erre: A ruhák minősége egyre csak romlik a C&A-ban és a Vögelében, de az árak véletlenül sem csökkennek
2012-11-09T05:56:45+01:00
2012-11-09T05:56:45+01:00
amit még megtehetsz
http://blog.hu/user/537210
A Cunda-ban eddig még csak gyerek zoknit vettem meg ékszert, más semmit. <br />
Mindíg csodálkoztam miért jár annyi ember oda. Főleg a gyerekosztály rémes, azok a színek...
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18249896
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T21:40:28+01:00
2012-11-08T21:40:28+01:00
seikof
http://blog.hu/user/215870
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246203" class="reply_nick_225737" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246203 );">@altimus</a>: 3 fő, korábban 6 fő volt, de úgy gondolták, hogy elég, ha 3-an vagyunk. Ketten (egy nyugdíjassal, akivel gondolhatod mennyit lehet haladni) 6 órásak és egy 8 órás.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18249014
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T19:58:20+01:00
2012-11-08T19:58:20+01:00
Johnsmith000
http://blog.hu/user/68370
herpesz, te meg pont az a fajta eladó vagy, akik miatt íródnak az ilyen postok. <br />
<br />
köteles vagy kiszolgálni, MERT EZ A DOLGOD. ez a tévképzet sajnos sok helyen el van terjedve, ha meglátná ezt egy értelmes vezető csak pislognál, nem olyan nehéz, jobb helyeken azonnal, egy fél pillanat alatt kiraknak a munkahelyedről ha így állsz hozzá.<br />
<br />
bár jobb helyeken nem is kell alulképzelt idiótákkal vitatkozni ha a 30 ezres cipő 3 hónap alatt lefoszlik a lábadról, ha egy olyan hülyébe fut bele az ember mint te, akkor szimplán megmondod, hogy ne neki írják a jutalékot, és a 3. után szintén azonnali kirúgás.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18248922
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T19:48:16+01:00
2012-11-08T19:48:16+01:00
Johnsmith000
http://blog.hu/user/68370
türelmes vagyok én az ilyenekkel addig amíg nem élnek vissza a helyzetükkel. Ő az eladó, én a vásárló, mindent meg lehet oldani kulturált keretek közt, de ha átlépik, én is átlépem és úgy bánok velük ahogy megérdemlik, akik csak szaros eladók, akik semmire sem vitték a szaros életükben, és valószínűleg nem is viszik, és egy olyan munkát is képtelenek ellátni, amit egy átlagnál intelligensebb majom is el tudna, ha kapna elég banánt. Úgyhogy kurvára gyorsan fogják fel, hogy vajon miért is vannak ott, azért hogy én jól érezzem magam, és amikor ilyen munkanélküliség van, az olyan emberek, akiknek ha 10 ponttal kevesebb lenne az IQ-juk nem minősülnének személynek tudják, hogy hol a helyük. Kibaszott kiszolgálószemélyzet vagytok.<br />
<br />
De amíg kedvesek és azt a nagyon kevés dolgot amit ez a "szakma" igényel tudják teljesíteni, addig én is kedves vagyok, hiszen ők is emberek ugyebár. Vagy hát ezt kellene tettetni
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18248651
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T19:10:06+01:00
2012-11-08T19:10:06+01:00
Vittore.
http://blog.hu/user/603166
Aranyhal étterem, bár nem eladók, hanem pincérek. Thököly út.<br />
<br />
Szülők látogatóba jöttek, négyen leültünk a teraszon, ittunk 2 korsó sört, 2 üdítőt, 2 hosszú kávét, meg 2 cappuccino-t, aztán amikor a pincér kihozta az egyáltalán nem kis összegű számlát, fizetés után vettem észre, hogy még egy cappuccino-t kiszámláztak a biztonság kedvéért.<br />
<br />
Persze amikor ezt szóvá tettem, egyből kiderült, hogy nem is az a pincér számlázott, hanem egy másik, blabla, és nagy duzzogva visszahozta a cappuccino árát, a borravalót persze megtartotta. Azóta sem jártunk ott, 1 évig, míg ott laktunk, inkább mindig másik helyet választottunk. Biztos megérte nekik..
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18248627
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T19:06:19+01:00
2012-11-08T19:06:19+01:00
Itthon a kereskedelem teljes tévúton van. Nem kereskedők vezetik az üzleteket, hanem vállalkozók, semmit sem tudnak általában a kereskedelemről. Az üzletpolitikájuk addig terjed, hogy vásárolj, aztán takarodj, ha problémád van, vissze ne gyere. Ez súlyosbodik a standard boltoskislányokkal, akik általában azért kerülnek felvételre, mert kerek a seggük, nagy a mellük, és esetleg a raktárban le is térdelnek. Ők aztán minden végzettség, kreatíivitás, üzleti érzék nélkül lébecolnak a boltban, és vagy halálra szekírozzák a vevőt a "segítségükkel", vagy körmöt reszelnek a pult mögé bújva. Mivel alul vannak fizetve, és általában nincs motiváció (jutalék, prémium, vagy egyszerűen felügyelet) szarnak mindenbe. A tulaj is szarik bele, mert csöcsös-faros kiscsajt fél óra alatt lehet keríteni, így ha az aktuális megunja és lelép, jön a következő. Így aztán senki nem töri magát, hogy képzett, értelmes, kedves eladók legyenek. A baj az, hogy a honi fogyasztói kultúra is gagyi, az ember bemegy, lenézik, megalázzák, de két nap múlva megint bemegy, ahelyett hogy többé nem tenné. Ha mindenki így tenne, a bolt tönkremenne, és ez visszatartó erő lehetne. Régebben dolgoztam üzletben, a tulaj egy büdös tahó volt, de megfizetett minket rendesen (elég rendesen), alap+jutalékra dolgoztunk, így érdekünk volt az eladás, és követelt is, például amíg vevő volt az üzletben, nem zárhattunk be, ha plusz egy órát sétafikált, és semmit sem vett, akkor is mosolyogva kellett asszisztálnunk, és ezt meg is tettük. Erről szólna a kereskedelem.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247989
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T17:31:11+01:00
2012-11-08T17:31:11+01:00
protézisesh
http://blog.hu/user/647466
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18244161" class="reply_nick_25660" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18244161 );">@sirarcheer</a>: "Szerintem azért viselkednek így mert Ők ugyanannyit kapnak ha senki sem megy be, meg ha tele van a bolt. Szóval Neki minden vásárló nyűg mivel nem kap több pénzt ha egész nap mosolyog és kedves."<br />
<br />
jobb helyeken (külfőd, nemtom itthon is van-e ilyen, jut eszembe: van, már találkoztam vele) bizony a "ténfergő" eladó, aki végig segített méretet/fazont keresni, viszi oda a cuccod a kasszához, és először az ő vonalkódját húzzák le, magyarul eladónként is látják, hogy mennyi árbevételhez van NEKI SZEMÉLYESEN köze. Innét már csak egy fél lépés, hogy a fizujának a nagy része is ezzel összefüggésben keletkezzen...
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247847
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T17:07:53+01:00
2012-11-08T17:07:53+01:00
Reszelő Aladár
http://blog.hu/user/286160
A hozzáérték nyilván alap követelmény. Hiszen miért is vágnék bele egy olyan boltba, amihez kövésem sincs?<br />
<br />
Viszont az alkalmazott hozzáállása leszaz, amiért visszamész valahova, vagy messze elkerülöd.<br />
<br />
Jártam egy időben egy farmerboltba, közepes minőség, közepesnél kicsit kevesebbért, fullos kiszolgálás. Mert a tulaj csinálta. Nála akkor is volt vevő, amikor máshol nem, és amikor más már rég bezárta a boltot (végleg), akkor ő még talpon volt. Azóta sajnos már ő sincs ott.<br />
<br />
Itthon sikerült elhitetni sokakban, hogy a munka nélkül is meg lehet élni, elég ügyeskedni. Sőt, dolgozni elég ciki, a posztban szereplő eladó pedig bármekkor fizetéssel elégedetlen lenne. Sőt mivel már 3 hónapja ott dolgozik, lassan már ő lehetne az üzletvezető.<br />
Nehéz elképzelni, hogy 30 évig ott dolgozzon.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247650
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T16:35:39+01:00
2012-11-08T16:35:39+01:00
Timil
http://blog.hu/user/24592
Nekem nagyon jó sztorim van bunkóság ügyben: a férjem a maglódi Auchan benzinkútjánál tankolt vagy egy hónapja, és ki volt rakva egy nagy tábla, hogy minden 10e fölött tankoló vásárló x ezer forintos ajándékutalványt kap. Férj be a vevőszolgálatra, ahol közölték, hogy el van tévedve, csak másnaptól él az akció. Férjem mondta, hogy ő nem látott a táblán dátumot, de ha a hölgy nem hiszi, menjen ki vele megnézni. A vevőszolgálatos persze nem volt erre hajlandó, erre a férjem kiment, lefotózta a táblát (valóban nem volt rajta dátum). Mire visszaért a képpel, előkerült a főpénztáros is, aki képes volt a következőt mondani: rendőrt is hívhatna, mert a kútnál tilos fotózni! WTF? Át akarják verni a vevőt, inkorrekt a tájékoztatás és még neki áll feljebb? A végén persze kénytelenek voltak odaadni az utalványt, mert mások is bementek érte, de hihetetlen, hogy ez a jó régi bunkó kereskedői viselkedés mennyire rögzült egyesekben.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247559
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T16:21:17+01:00
2012-11-08T16:21:17+01:00
maxval, a gondolkodni próbáló birca
http://blog.hu/user/745254
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18247183" class="reply_nick_108969" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18247183 );">@Jim Raynor</a>: <br />
<br />
Mindenki örül, ha kevesebb a munkája.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247550
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T16:20:24+01:00
2012-11-08T16:20:24+01:00
maxval, a gondolkodni próbáló birca
http://blog.hu/user/745254
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18247315" class="reply_nick_76339" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18247315 );">@Grizon</a>: <br />
<br />
Én a "mit keres?" kérdésre azt mondom mérges arckifejezéssel "semmit!", ez általában használ.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247544
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T16:19:25+01:00
2012-11-08T16:19:25+01:00
Riwera
http://blog.hu/user/298106
Szegény bolti eladó lányok! :)<br />
Ott rontották el az egészet, hogy amikor a rácsot engedték le, akkor giotin módjára kellett volna leengedni, azt a bizonyos rácsot! <br />
Ha így lett volna, akkor ez a poszt is feleslegessé válna! :D De záróra után a VEVŐ TAKARODJON EL A JÓ ÉDES .......... -ba!<br />
Hétvégén meg végképp mivel, ebben a KIBASZOTT országban plázaturizmus működik!!!<br />
Tapasztalatból mondom (ALLEE), hogy sok kisgyermekes anyuka abban a mocskos plázában neveli fel a porontyát.<br />
Aztán csodálkozik, ha a gyerek később majd leszar mindent és nem lesz neki értékrendje!<br />
Véleményem szerint a posztoló egy senkiházi plázacica, aki az esti órákban baszogatja a bolti eladókat, majd posztot ír, arról hogy mi is történt ma vele.<br />
Ahelyett, hogy a családjával (párjával) eltöltse ezeket az órákat.<br />
Akinek meg ez nem tetszik az vegye be a 2 méteres kékerest! :D
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247532
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T16:17:09+01:00
2012-11-08T16:17:09+01:00
preddy
http://blog.hu/user/396423
Ez a szocializmus hagyatéka!<br />
Te vagy az eladóért, nem ő van érted! Érted?
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247326
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:47:53+01:00
2012-11-08T15:47:53+01:00
TheRminator
http://blog.hu/user/573033
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18247205" class="reply_nick_159326" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18247205 );">@Amatőr</a>: Azonban ha 75e Ft nettot kapsz úgy, hogy 2 havonta van egy hétvégéd, amit a családodddal tölthetsz, 2 műszakban dolgozol, még hétvégén is, és a sok büdös ember ott böfög az arcodba a hagymás, kolbászos, cigis leheletével 2 hete nem fürödve, a 6 gyereke lever mindent a boltban, és orditozva rohangál, akkor majd elküldöd.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247315
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:46:57+01:00
2012-11-08T15:46:57+01:00
Grizon
http://blog.hu/user/76339
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246725" class="reply_nick_675693" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246725 );">@Környezettudatos</a>: Sajnos ez már nincs így. Alexandra vezetés rászabadított próbavásárlókat a boltjaira, akiknél a legfontosabb értékelési szempont pont a "tukmálás", tehát oda kell menni a vevőhöz, megkérdezni, hogy mit keres és még ajánlani neki 2-3 egyéb könyvet. Ha nem így csinálod, akkor szar értékelést kapsz, aztán lehet izgulni a szokásos év eleji leépítésnél...
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247294
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:44:04+01:00
2012-11-08T15:44:04+01:00
herpesz
http://blog.hu/user/86258
de hogy a posztnál maradjunk, nekem nem is a bunkósággal van a legnagyobb bajom, hiszen mindenki bunkó javarészt, hanem a káromkodással.<br />
Nagyon divatos lett, hogy a fiatal lányok hajlamosak azt mondani szituációkban, hogy "gecíííí". Na nekem ettől kiütéseim vannak, tegnap is egy szépségszalonban röhögcséltek a fodrászlányok, és félpercenként mondogatták hogy "gecííí, bazdmeg, anyád" Na én ezt nem bírom. Lejár a bérletem és többet oda se megyek. (bár ez nem bolt, de mindegy, azért megosztottam)
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/06/csak_a_ruhak_minosege_csokken_a_c_a-ban_es_a_vogeleben_az_arak_nem/full_commentlist/1#c18247291
Válasz erre: A ruhák minősége egyre csak romlik a C&A-ban és a Vögelében, de az árak véletlenül sem csökkennek
2012-11-08T15:43:44+01:00
2012-11-08T15:43:44+01:00
danaé
http://blog.hu/user/388926
Ehhez annyit, hogy a Vögele magyarországi üzleteiben az év végén összeszedik az eladatlan holmikat és kiviszik Svájcba, 1 euróért kiárusítják.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247286
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:43:12+01:00
2012-11-08T15:43:12+01:00
Zseer
http://blog.hu/user/599933
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246951" class="reply_nick_57529" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246951 );">@Alikam</a>: <br />
miert tennek ilyet?<br />
egy ev alatt 1X volt,h nem ertem ki idore es 2-3 alkalom volt,h valaki kidobott kocsival az allamosra.<br />
semmi ertelme nem lenne direkt 1 oraval kesobb (10 helyett 11-re) hazaernem.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247205
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:33:39+01:00
2012-11-08T15:33:39+01:00
Amatőr
http://blog.hu/user/159326
Én a saját készletemet árusítom az üzletemben. Addig tartok nyitva, ameddig vevő van. Még soha senkit nem küldtem el záróra miatt. Megtehetem, tehát meg is teszem. Elemi érdekem, hogy eladjak és ehhez a vevő nélkülözhetetlen.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247204
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:33:29+01:00
2012-11-08T15:33:29+01:00
Misi56
http://blog.hu/user/586460
Ilyen mentalitással,nem kell ilyen helyen dolgozni. Fél órával, legalább zárás előtt jelezni kell a zárórát, mert a vásárló belefeledkezik a válogatásba, próbálgatásba, hogy mindenáron ITT hagyhassa a pénzzét. Ezt kell tudomásúl venni.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247183
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:30:45+01:00
2012-11-08T15:30:45+01:00
Jim Raynor
http://blog.hu/user/108969
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246485" class="reply_nick_745254" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246485 );">@maxval, a gondolkodni próbáló birca</a>: <br />
<br />
igen ám, de kb. a harmadik kevesebb vevős hónap után a tulaj le fogja csökkenteni az eladók számát, ami viszont nem annyira közvetett kapcsolat.<br />
<br />
másrészről, egy komoly szemléletbeli probléma, hogy az eladók annak örülnek, ha kevés a vevő.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247130
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:25:59+01:00
2012-11-08T15:25:59+01:00
orient
http://blog.hu/user/231980
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18247084" class="reply_nick_86258" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18247084 );">@herpesz</a>: igazából nem is zavar ha nem tudja mit árul. Kérdezzen utána, nem tarthat fejben mindent. Én általában csak kedvességet várok el mást nem. Múltkor is volt egy kis csaj aki körbeugrált de sokat nem tudott a termékekről mikor kérdeztem, de ez nem zavart, láttam meg tesz mindent és ez elég volt, hogy jól érezzem magam. Nyugaton is elég sok az eladó aki szinte semmit sem tud a termékekről, de legalább kedves. Általában csak ez számít és ez marad meg a vevőkben a többi az mellékes.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247092
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:22:42+01:00
2012-11-08T15:22:42+01:00
herpesz
http://blog.hu/user/86258
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246993" class="reply_nick_139393" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246993 );">@Parajpuding</a>: <br />
a mondókád első személyes megjegyzését pedig igyekszem figyelmem kívül hagyni, hiszen az élet erre rácáfolt ;)
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247086
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:21:24+01:00
2012-11-08T15:21:24+01:00
értelmes hang
http://blog.hu/user/763490
Azt nem értem miért nem lehet ilyenkor odamenni a vásárlóhoz és kulturált hangnemben felvilágosítani, hogy perceken belül zár az üzlet. Nem célozgatni kell két eladónak egymásközt 10 méterről cinikusan és alpári stílusban, hogy vegye észre magát a vevő, hogy Ők zárnának! <br />
<br />
Az a baj, hogy nem tudnak az emberek normálisan kommunikálni egymással. Csak puffogni meg dünnyögni tudnak, mint valami Ősember, és csodálkoznak, hogy nem megy a bolt!
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247084
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:21:17+01:00
2012-11-08T15:21:17+01:00
herpesz
http://blog.hu/user/86258
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18247018" class="reply_nick_231980" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18247018 );">@orient</a>: <br />
ebben is igazad van, sajnos felhígult ez a szakma, sok olyan eladó is van, aki azt sem tudja, mit árul.<br />
Örülök, hogy megszabadultam az eladói státuszomtól, akkor jöttem rá, hogy az emberek nagy többsége menthetetlenül seggfej.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247053
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:18:59+01:00
2012-11-08T15:18:59+01:00
herpesz
http://blog.hu/user/86258
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246993" class="reply_nick_139393" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246993 );">@Parajpuding</a>: <br />
nem, már ne is haragudj, velem megtörtént, hogy egy vevő minősíthetetlen hangnemben kezdett el velem beszélni, (konkrétan kurva anyázott) mire megmondtam neki, hogy nem kötelességem kiszolgálni. Eladó vagyok, nem lábtörlő. Persze az úr is ugyanezen a véleményen volt mint te, hogy márpedig neki köteles vagyok a fenekét kinyalni, szép vita kerekedett belőle, főnökségig is eljutott. Mivel nem az áruval volt baja, hanem személy szerint velem, ezért jogilag nem tudott mit csinálni (nem voltam neki szimpatikus, mivel 3x mondtam el neki hogy az a termék amit keres, megszűnt) Jött a tulaj, és a tulaj is megmondta neki, hogy az alkalmazottja vagyok, és ismer, és tudja, hogy alapos okom volt kitenni az úriembert az üzletből.<br />
Igen, kitettem, érdekes, sehol sem olvastam hogy beírt volna, hogy őt nem szolgálták ki egy alapos anyázás után.<br />
Mindennek van határa, elmehet felőlem máshova megvenni a szarját, akkor se anyázzon.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247018
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:14:41+01:00
2012-11-08T15:14:41+01:00
orient
http://blog.hu/user/231980
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246981" class="reply_nick_86258" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246981 );">@herpesz</a>: a mentalitásban igazad van. Kitárgyaltuk itt korábban. A frusztráltság az erős tényező mindenütt. A vevők is frusztráltak, de az eladók is. Azért nem ritkán ordít le eladó csak mert meg merek kérdezni valamit ami neki evidens(lehet az is csak én vagyok a hülye), és 100x kell elmondania, és unalmas már, de ehhez meg nekem van jogom. Ha kérdezek valamit akkor elvárhatok egy kedves választ és tájékoztatást, ha unalmas akkor is.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18247005
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:13:27+01:00
2012-11-08T15:13:27+01:00
Alikam
http://blog.hu/user/57529
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246993" class="reply_nick_139393" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246993 );">@Parajpuding</a>: ez egy butaság, hogy a vevőnek mindig igaza van. Ilyen csak prémiumszolgáltatásoknál megy.<br />
<br />
Viszont az inkább igaz, hogy a vevő észrevételeit, kéréseit mindig normálisan végig kell hallgatni és amennyiben módjában áll az eladónak, válaszolni, reagálni rájuk..
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18246993
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:11:25+01:00
2012-11-08T15:11:25+01:00
Parajpuding
http://blog.hu/user/139393
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246641" class="reply_nick_86258" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246641 );">@herpesz</a>: kereskedői/eladói vénával születni kell. Neked pl. ez nem adatott meg. Sőt ezt még fikarcnyit sem kompenzálni tanulással, gyakorlattal. <br />
Két dolgot kellene megjegyezni alaptételként és elsőként, hamár ösztönös késztetésből nem megy: a VEVŐ-nek mindig igaza van és hogy a vevő bunkósága, illetve semmi egyéb sem jogosíthatja fel az eladót arra, hogy ő is az legyen. Ennyi. Vigasztalhat, hogy manapság az ebben dolgozók 98 százaléka hasonló cípőben jár. És ezért születnek hasonló blogbejegyzések.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18246981
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:10:25+01:00
2012-11-08T15:10:25+01:00
herpesz
http://blog.hu/user/86258
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246930" class="reply_nick_231980" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246930 );">@orient</a>: <br />
ez a jó szó :) kukacoskodás :)<br />
És szerintem el is jutottunk a lényeghez, hiszen mindennek ez az alapja: ezek a szituációk azért vannak ennyire felfújva, mert a magyar ember frusztrált, és imád kukacoskodni. 10 forintért ordibál, képes lejáratni magát, hogy utána pöckösen, hátát kihúzva elvonuljon haza azzal a tudattal, hogy ő most jól megmondta.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18246951
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:07:44+01:00
2012-11-08T15:07:44+01:00
Alikam
http://blog.hu/user/57529
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246837" class="reply_nick_599933" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246837 );">@Zseer</a>: ezt már annyiszor hallotam ezt az indul a buszom meg a vonatom. Elhiszed ha azt mondom, hogy nem csak az eladói munkakörbe hanem bármilyen másba is, ha munka van, akkor azt meg kell csinálni és leszarja kb. mindenki, mikor indul a buszod?<br />
<br />
Ha meg ennyire ki vagy centizve, akkor inkább indulj el fél órával később... és akkor még az utolsó pillanatban beesett vevők miatt sem kell aggódnod...
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18246930
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:05:30+01:00
2012-11-08T15:05:30+01:00
orient
http://blog.hu/user/231980
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246889" class="reply_nick_86258" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246889 );">@herpesz</a>: azért az itteni felsorolása az durva. Nem minden vásárló ennyira TUDATOS :))) Engem töredéke sem azavar ennyire. Ha tegez akkor fiatalnak néz és tetszik. Ha magáz akkor tisztel, nekem bármelyik jó, nem izgat.<br />
<br />
Egyet azért elvárok mint mindenki más szerintem. LEgyen mindig kedves és szívélyes a kiszolgálás. Ha ez megvan a többi az csak kukacoskodás.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18246889
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T15:00:34+01:00
2012-11-08T15:00:34+01:00
herpesz
http://blog.hu/user/86258
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246713" class="reply_nick_675693" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246713 );">@Környezettudatos</a>: <br />
ha ezek után megkérdezed, hogy mi is a probléma, akkor bizony gond van, hiszen most foglaltad össze mi a probléma :)))<br />
Az, hogy bármit csinál, LEHETETLEN a nagy magyar TUDATOS vásárlóknak megfelelni :)<br />
Csak az utolsó pontot emelem ki, a takarítást-nem takarítást: elvárod, de ne a lábad alatt, azért, hogy utána összekoszold újra. Vagy menjen mögötted a felmosóval?:)
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18246837
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T14:55:13+01:00
2012-11-08T14:55:13+01:00
Zseer
http://blog.hu/user/599933
ebben az ugyben alltam mar a fasz mindket vegen.egyreszt TUDOM,h a nyitvatartasi ido arra vonatkozik,meddig johet be ujabb vevo.tehat ha o bejon 59-kor es 30 perccel kesobb vegez,akkor addig o a boltban lesz.kidobni nem lehet senkit.<br />
<br />
masreszt viszont a jelenlegi munkahelyemen a zaros muszak ugy nez ki,h 9ig fogadjuk a vevoket,utana van meg 10 perc adminisztracio es kenyelmes tempoban 15 perc a vasutallomas (felkor indulnak ,orankent) <br />
ez kb. azt jelenti,ha valamiert 10 perccel kesobb zarok be,akkor az atoltozest kovetoen van 5 percem,h legyalogoljak olyan 1.8 kilometert.<br />
ha ez nem jon ossze (sprintelve is eselytelen) ulhetek 1 orat az allomason,ami telen kimondottan kellemes tud lenni.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/06/csak_a_ruhak_minosege_csokken_a_c_a-ban_es_a_vogeleben_az_arak_nem/full_commentlist/1#c18246777
Válasz erre: A ruhák minősége egyre csak romlik a C&A-ban és a Vögelében, de az árak véletlenül sem csökkennek
2012-11-08T14:47:47+01:00
2012-11-08T14:47:47+01:00
Jegkoko
http://blog.hu/user/30184
Annó talán 2009 környékén vettünk a madaras karcsinál egy kabátot leárazva, és a mai napig hordható állapotba van.De sajnos manapság már az ócska kínai üzletekben is 6 ezer ft egy egyszerű farmer.Akkor ne csodálkozon az ember, hogy a madaras karcsinál meg a c és á nál olcsóbb legyen
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18246725
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T14:42:47+01:00
2012-11-08T14:42:47+01:00
Környezettudatos
http://blog.hu/user/675693
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246683" class="reply_nick_745254" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246683 );">@maxval, a gondolkodni próbáló birca</a>: :) Ez így van. Az alexandra boltjaiban szerintem ezt tudják, egyszer kérdeznek és utána békén hagynak mazsolázni.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18246713
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T14:41:46+01:00
2012-11-08T14:41:46+01:00
Környezettudatos
http://blog.hu/user/675693
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246641" class="reply_nick_86258" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246641 );">@herpesz</a>: Tévedsz. <br />
-ha megkérdezi hogy segíthet-e, elzavarod<br />
Nem, vagy igénybe veszem a segítségét vagy megköszönöm a felajánlást de nem kérem.<br />
<br />
-ha nem kérdezi meg, akkor leszidod, hogy semmibe néz<br />
Nem. Ha semmibe vesz, akkor esetleg nem ott vásárolok. Esélyes a célprémium bukása.<br />
<br />
-ha tegez, az a baj (adja meg a tiszteletet)<br />
Pontosan. Ez nem kocsma. <br />
<br />
-ha magáz, az a baj (ennyire idősnek nézek ki)<br />
Elvárom. Majd tegeződünk a fehér asztalnál vagy az ágyban, de a bolt az nem erről szól.<br />
<br />
-ha pakolgatja a ruhákat amíg ott vagy, zavar, mert nem hagy nézelődni<br />
Nem zavar. Ha zavar, megkérem, hogy egy kicsit függessze fel a ténykedést. Fel szokták.<br />
<br />
-ha nem pakolja össze, akkor rumlis a bolt<br />
Hát igen. Ez a dolga többek között. Szörnyű!<br />
<br />
-ne takarítson, mert te ott vagy<br />
Tőlem takaríthat, de ne a lábam alatt. Nem tisztálkodni megyek oda.<br />
<br />
-takarítson, mert áll benn a latyag <br />
Igen, takarítson. Többek között ez a dolga. Latyakot és latyagot is. Nyilván akkor, ha nem zavarja vele a vevőit.<br />
<br />
Mi is a probléma?
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18246683
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T14:37:49+01:00
2012-11-08T14:37:49+01:00
maxval, a gondolkodni próbáló birca
http://blog.hu/user/745254
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246556" class="reply_nick_389179" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246556 );">@Plumper</a>: <br />
<br />
Ez is hozzáértés kérdése. A profi helyen tudják, hogy meg kell kérdezni, hogy "segíthetek?", de ha a vevő láthatóan nem akar segítséget, akkor ezek után békén kell hagyni, hagy koboróljon a boltban.<br />
<br />
Különösen röhejes tapasztalatom, amikor könyvesboltban a buta vezető kiadja utasításba az eladóknak, hogy folyton kérdezgetni kell a vevőket, hogy "segíthetek?" meg "mit keres?", pedig tudható, hogy ez pont olyan műfaj, ahol a sokáig magányosan kóborló vevő vásárolni szokott, s ha meg megzavarják, elmegy egy másik boltba, ahol nyugodtan nézelődhet, válogathat.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18246681
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T14:37:41+01:00
2012-11-08T14:37:41+01:00
Környezettudatos
http://blog.hu/user/675693
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246024" class="reply_nick_320167" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246024 );">@Virtusblog</a>: Itt a tahó te vagy. Ráadásul a buta tahó vagy, ami a rosszabb. Ha még szorgalmas is vagy, akkor a rettenetesen kártékony fajta vagy.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18246674
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T14:36:49+01:00
2012-11-08T14:36:49+01:00
Környezettudatos
http://blog.hu/user/675693
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246121" class="reply_nick_745254" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246121 );">@maxval, a gondolkodni próbáló birca</a>: Pontosan. Feltételezem, hogy a fenti esetben is ez a helyzet, de a "kislányok" a fél órát el akarták "kummantani".
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18246652
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T14:34:38+01:00
2012-11-08T14:34:38+01:00
herpesz
http://blog.hu/user/86258
*latyak
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18246641
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T14:33:25+01:00
2012-11-08T14:33:25+01:00
herpesz
http://blog.hu/user/86258
Az eladó bármit csinál az szar:<br />
-ha megkérdezi hogy segíthet-e, elzavarod<br />
-ha nem kérdezi meg, akkor leszidod, hogy semmibe néz<br />
-ha tegez, az a baj (adja meg a tiszteletet)<br />
-ha magáz, az a baj (ennyire idősnek nézek ki)<br />
-ha pakolgatja a ruhákat amíg ott vagy, zavar, mert nem hagy nézelődni<br />
-ha nem pakolja össze, akkor rumlis a bolt<br />
-ne takarítson, mert te ott vagy<br />
-takarítson, mert áll benn a latyag
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18246631
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T14:32:42+01:00
2012-11-08T14:32:42+01:00
maxval, a gondolkodni próbáló birca
http://blog.hu/user/745254
<a href="http://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten?fullcommentlist=1#c18246522" class="reply_nick_389179" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18246522 );">@Plumper</a>: <br />
<br />
Nyilván ez mindig egy egyesúlyi játék.<br />
<br />
Az alkalmazott érdeke, hogy minél kevesebb munkáért minél több fizetést kapjon.<br />
<br />
A vállalkozó érdeke pedig, hogy az alkalmazott minél több munkát végezzen minél kevesebb fizetésért.<br />
<br />
A játékszabályokat a piac állapítja meg. Ha a vállalkozó túl keveset fizet és/vagy túl sokat követel, nem lesz alkalmazottja vagy csak a legrosszabb alkalmazottat tudja megszerezni. Ha meg az alkalmazott túl sok pénzt kér és/vagy túl keveset dolgozik, nem talál állást.<br />
<br />
Jellemzően létrejön egy adott egyensúlyi helyzet, mely mindkét félnek legalább miniméálisan kielégítő.<br />
<br />
A legtöbb probléma nem is ebből van, hanem a menedzsment hiányából vagy alacsony hatékonyságából. Hiába jó a fizetés és jó a munkaerő, ha nincs jó szervezés - ez sokszor ROSSZABB eredményt ad, mint a jól szervezett, de rosszul fizető és rossz munkaerejű vállalkozás.
https://bpbutik.blog.hu/2012/11/08/hol_a_legbunkobbak_az_eladok_budapesten/full_commentlist/1#c18246556
Válasz erre: A nap levele: Hol a legbunkóbbak az eladók Budapesten?
2012-11-08T14:24:30+01:00
2012-11-08T14:24:30+01:00
Plumper
http://blog.hu/user/389179
Az egyik "legjobbak" a kicsi, úgy 60 négyzetméteres boltok, de van benne vagy 5 eladó a lopások elkerülésére. <br />
<br />
Ácsorogni sem hagynak, rögtön ugranak, hogy "Segíthetek?!" (értsd: ugye most nem fogsz lopni). Ha jó a csaj, akkor "Persze, segítesz lehúzni a sliccem? Jó lassan, ne siess úgy".<br />
<br />
Arra nem gondolnak, hogy 2 eladó fizetése + álkamera, tükör jóval olcsóbb lenne.