A héten bementem a Women'Secretbe ahol az összes eladó, illetve benn válogató nő úgy nézet rám, mintha véres henteskötényben léptem volna be egy vegetáriánus világkongresszusra. Pedig nem is női titkokat akartam kilesni, csak a nemrég debütált férfi kollekciót szerettem volna megnézni. felmerült bennem a kérdés, hogy mégis kiknek árulják ezeket, ha kinézik a vásárlókat. Nos a megoldást egy Armani reklámújságban találtam meg.
Az Oxford streeten osztogatott Armani Times-ban egy csomó „érdekes adat” van a férfi alsókról. Például, hogy a pasik egy százaléka egyáltalán nem hord gatyát, meg hogy az emberek 45%-a új fehérneműt vesz nyaraláshoz stb. Na itt olvastam, hogy a férfiak 33%-a nem vásárol alsónadrágot, mert a nője vesz neki. Szerintem ez Magyarországon még inkább igaz. Legalábbis rögtönzött felmérésem szerint, ahol 66% jött ki. (Reprezentatívnak nem mondanám, mert három ember véleményét kértem ki, és abból az egyik én voltam.) De ha csak a brit egyharmad igaz nálunk is, már akkor is érthető a dolog.
Tehát a lényeg: a WS férfikollekciója (amelyik egyébként nem túl izgalmas és még csak nem is olcsó, bár a 2495 forintos gatyára és 5995 forintos trikóra most 10, a másodiknál 20% kedvezmény van) egyáltalán nem a pasiknak készült. Ezek többségét nők fogják megvenni, akik bemennek valami csajcucckért a Woomen'Secretbe, aztán úgy mellékesen bedobnak a kosárba valamit az uruknak is.
Olyan ez mint a gyerek CD: nem baj, ha a gyerekeknek is tetszik a zene, de az igazán fontos célközönség a szülő. Végül is ő veszi meg.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kuruttya 2009.07.04. 11:11:32
hgregory 2009.07.05. 23:57:08