Aki szokta nézegetni a Bp Butik tagfelhőjét (bár reméljük, hogy ennél azért jobb szórakozásotok is van), annak feltűnhetett, hogy a Springfield címke akkorára duzzadt a márkák közt, mint egy cumulonimbus esőfelhő a zivatar előtt. Ennek számos oka van, például pompás kirakataik vannak, remek akciókat indítanak, ilyen pólót hord a Hippikiller frontembere vagy épp hogy termékeik időnként alkotó elemeikre hullanak. Most új arcáról ismerhetjük meg a céget: mint a Tékozló Homárról megtudtuk, rejtélyes okokból nem veszik vissza a mosástól összeugró hibás pólókat.
A polót természetesen visszavittem az üzletbe, ahol az eladók egyből elismerték, hogy hibás az áru, majd a blokk ellenőrzése után felajánlották, hogy adnak egy másikat. Mondtam, hogy nem szívesen kísérleteznék ugyanezzel a termékkel, így adtak egy olyan opciót, hogy azonos értékben válasszak valami mást. Elkezdtem nézelődni, majd kb 10 perc után egy másik eladó (mint később kiderült az állítólagos üzletvezető) utánam jött, hogy nem veszik vissza a polót, mert kivágtam belőle a címkét. Mondtam, hogy szerintem polóban ritkán hagynak az emberek egy 10 centis éles, több oldalas, műanyag szalagot; erre mosolyogva és vállat vonva megmutatta, hogy ő is kivágta az épp rajta lévő Springfield felsőjéből, de ezt így nem veszi vissza, mert károsítottam az árut. Erre elviharzott, miközben jelezte a korábbi eladónak, hogy intézze el ezt a dolgot.
A teljes sztori elő és utóélete a Tékozló Homáron!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.