Beharangoztuk, megnéztük, bénáztunk vele és most elkészült. Itt van a USE hello you collection-je. Lusta bloggerként csak idemásoltuk a sajtóközleményt, viszont beembeddáltuk mellé Nektek az egész galériát. Katt!
Megszületett a hello you collection
Megszületett a hello you collection: a szakmai zsűri kiválasztotta a Coca-Cola light és a USE unused közös divattervező kezdeményezésének 15 nyertes tervét. A kéthónapos program során során 10.000 tervező több mint 20.000 sportos, elegáns, romantikus, utcai és extravagáns munkát alkotott, a kollekcióban stílusonként 3-3 felső szerepel majd. Bár a zsűri munkáját valamelyest megkönnyítette, hogy a divatrajongók közel 45.000 szavazatot adtak le, még így sem volt egyszerű dolguk. A nyertes tervezők a saját elképzeléseik alapján készült 5 db felsőt, valamint 100 000 Ft értékben személyre szabott USE unused ruhatárat kapnak. A kollekció ősszel kerül forgalomba.
A szakmai zsűriben a USE unused divattervezői, Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András mellett Pócsik Anita, az InStyle főszerkesztője és Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország marketingigazgatója is kiválasztotta kedvenceit. Döntésükben a kreativitás, a technikai megvalósítás, a tervek kivitelezhetősége, a kollekció egysége mellett fontos szempont volt, hogy az egyes tervek mennyire adják vissza a Coca-Cola light és a USE hangulatát, formavilágát.
„Nagyon sokan úgy álltak hozzá, hogy lehetett látni, hosszú órákat töltöttek el a programmal,” mondta Füzes Eszter, a USE unused divattervezője. „Rengeteg opciót kipróbáltak, kombinálták a színeket, mintákat, számtalan rétegben egymásra építették azokat. Némelyik tervnél sokáig elemeztük, hogyan alkottak egészen új, egyedi motívumot a beépített mintákból. Nagyon, nagyon boldogok vagyunk, hogy ilyen kitűnő munkák születtek.”
A legjobb tervek kiválasztása sokkal nehezebbnek bizonyult, mint azt a grémium várta.
„Nagyon kemény feladat volt, hiszen több mint 10.000 tervező több mint 20.000 pályaművét néztük át,” – mondta Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország marketingigazgatója. „Azt gondolom, ez már önmagában is hihetetlen eredmény, hiszen rengeteg fiatal mutathatta meg ízlését, kreativitását. Ráadásul van összehasonlítási alapom: a Coca-Cola light Európa más országaiban is hirdetett már különféle pályázatokat, de a magyar eredmények eddig mindet felülmúlták.”
A több napos, sokszor vitáktól sem mentes munka végeredménye, a hamarosan bemutatkozó hello you collection mégis magáért beszél. Pócsik Anita, az InStyle magazin főszerkesztője úgy fogalmazott: „Nagyon jó terveket sikerült kiválasztanunk. Úgy érzem, ebben a kollekcióban mindenféle nőtípus megtalálja a neki való felsőt: van benne nagyon extravagáns, fiataloknak szóló, de olyan is, amit egy 40-es nő is fel tud venni.”
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
wie 2009.06.29. 14:01:34
tahu 2009.06.29. 18:02:26