Hirdetés

Mr.Sale

Erre jártunk

Budapest Butik

Az Urbanista boltos blogja.

Vettél valami klasszat? Láttál egy dögös kirakatot? Új bolt nyílt a szomszédotokban? Megette az uzsonnád az eladó néni? Írd meg a Budapest Butiknak!

Friss topikok

BpButik címkével

Ezt írja az Urbanista

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

ablon fashion center (4) akció (83) akvárium (3) alkalmi (4) allee (13) alsónadrág (3) alterego (2) andrássy út (11) andrews ties (4) árak (3) arena plaza (6) aréna pláza (11) árkád (33) árleszállítás (11) armani (6) astoria (6) bál (2) balkantango (4) bázis 2000 (2) bécs (2) bellinda (2) belváros (2) benetton (3) bershka (8) bestseller (2) bevásárlóközpont (29) bezár (2) bezárás (13) bikini (2) bkv (3) blaha (5) blaha lujza tér (2) blog (7) blogok (9) blokk (2) blúz (4) bolhapiac (4) bolt (2) boltbejárás (18) bőr (4) bőrdzseki (2) bőrkabát (2) bosnyák tér (2) bp (5) bringás bolhapiac (4) budapest (7) bugyi (4) butik (2) butikosok figyelmébe (8) byblos (2) c&a (10) ca (2) calliope (2) calvin klein (2) campona (7) catwalk (2) cipő (42) coca cola (3) commuter (2) converse (3) corvintető (2) corvin átrium (2) csencselde (2) csepel pláza (2) csere (2) cserepiac (2) csizma (4) cukiság (2) d&g (2) deák tér (2) debenhams (2) decathlon (2) deichmann (4) design (4) designer outlet (3) divat (6) divatbemutató (16) divatcsarnok (2) divattervező (9) diy (5) dizájn (12) dm (2) dohány utca (7) douglas (2) duna plaza (2) dzseki (2) eclectick (3) égbolt (2) egyenruha (3) ékszer (16) eladó (5) energie (6) építés (3) erzsébet körút (8) erzsébet tér (9) esemény (3) esküvő (2) esprit (2) estélyiruha (2) europark (4) extrém (3) farmer (6) fashion street (5) fehérnemű (10) felirat (6) fénykép (7) ferenci nyolcad (2) ferenczy istván utca (2) férfi (10) férfiing (2) férfi cipő (2) fesztivál (3) formaruha (3) fregoli (2) fülbevaló (4) fürdőgatya (2) fürdőruha (3) gant (2) gap (2) garage store (4) gas (4) gasztro (2) geox (2) gl outlet (2) gödör (6) gozsdu udvar (2) griff (2) gumicsizma (2) gyerek (5) gyerekruha (3) gyűrű (6) h&m (18) hálóing (3) harisnya (4) használt ruha (5) hervis (6) hét képei (7) hibás (3) hippsy (3) hirdetés (3) hm (10) hol jártunk? (2) humanic (4) humor (3) idegesítő (4) ii. ker (11) iii. ker (6) ikea (2) ing (9) inka ház (2) insitu (10) intimissimi (2) jack&jones (2) jajcica (2) játék (2) javítás (3) jeans club (10) kabát (7) kalap (2) kalocsai (3) kampány (2) karkötő (2) károly körút (3) kazinczy utca (3) kendő (2) kerékpár (28) kiállítás (9) kiegészítő (42) kiegészítők (2) killah (4) kínai (2) kínai piac (2) kirakat (17) király utca (2) kiscelli múzeum (3) kiskörút (4) köki terminál (5) kollekció (2) költözés (3) komment (3) környezetvédelem (4) kossuth lajos utca (5) központ (10) krea (2) külföld (2) látomás (5) leárazás (7) leonardo (2) levis (7) lollipop (3) lonsdale (2) lövőház utca (2) lucky13 (2) m1 outlet (2) makány márta (2) mammut (12) mango (2) marabu (3) marc (2) marks&spencer (2) marks and spencer (2) matthew williamson (2) matyó (4) mellény (7) menyasszonyi ruha (3) mexx (2) miss sixty (6) mom park (6) mono fashion (7) mozi (2) mrsale (17) mundo (4) musu (2) múzeum körút (4) múzeum krt (2) náci (2) nadrág (10) nagykörút (22) nagy budapesti kultúrzsibi (2) nanushka (4) napi turkáló (64) napszemüveg (3) neo center (2) new yorker (11) nike (5) női (7) nyakkendő (4) nyár (3) nyitás (25) nyugati nyolcad (3) nyugati tér (3) office shoes (3) olasz (3) olcsó (11) öltöny (10) olvir (3) only (2) orsay (2) örs vezér tere (3) ősz (3) ősz/tél (3) outlet (10) öv (5) overstore (4) papucs (2) pazicski (3) pimkie (8) politika (2) póló (16) postástáska (7) prada (3) praktikus (2) premier outlets (2) premier outlets center (3) próbafülke (3) program (2) programajánló (3) promod (9) pull&bear (2) pulóver (10) quechua (2) ráday utca (2) rákóczi út (3) reebok (2) rejtvény (3) reklám (2) reserved (10) retrock (5) rieker (2) romani design (2) rossmann (3) rövidnadrág (5) rózsakert (3) rude (3) ruha (23) ruhacsere (2) ruhagaléria (2) s.oliver (2) sál (2) sapka (2) skála (5) skála metró (4) sport (6) springfield (15) starz.hu (6) sterling galéria (2) stradivarius (4) streetstones (7) stylewalker (5) stylist (3) sugár (6) sunsetstar (2) szent istván körút (3) szépművészeti múzeum (3) szép szidónia (2) szex (4) szexi (2) sziget (2) szimpla (5) szívatás (3) szoknya (4) szuvenír (2) takko fashion (2) táska (24) tavasz (8) tec (2) teréz körút (10) tesco (4) thor steinar (5) ticci (2) tippeld meg (4) topshop (2) töri (2) triumph (2) turkáló (27) tyra clothing (2) use (6) utcadivat (2) v. ker (54) v50 (3) váci1 (2) váci út (2) váci utca (8) vadjutka (2) vagabond (3) válság (2) van graaf (2) varroda (2) vásár (5) végkiárusítás (4) vero moda (3) verseny (7) vi. ker (38) vii. ker (39) viii. ker (6) világítás (2) vintage (4) visszaváltás (2) vörösmarty tér (10) wamp (10) webshop (2) weiner leó utca (5) westend (21) womensecret (2) womens secret (3) women secret (2) woodoobilly (2) x. ker (12) xi. ker (9) xii. ker (8) xiii. ker (9) xiii. ker. (2) xiv. ker (13) xix. ker (3) xxi. ker (2) zara (13) zene (2) zichy jenő utca (4) zsibvásár (2) Címkefelhő

2012.10.24. 09:03 rufufu

Ha nem vagy ötéves, öltözhetsz kofának a C&A-ból

Fantasztikus összhang van a butikos posztolók között anélkül, hogy ennek tudatában lennének. Amíg Mimi a H&M pulcsikon bukott ki, addig, mint kiderült, ezzel egy időben Rufufu a C&A-ban kereste kétségbeesetten a választ arra, miért is gyűlöli a bolt a felnőtt nőket. Vagyis helyesbítek: azokat a felnőtt nőket, akik nem úgy szeretnének kinézni a pulcsijukban, mintha épp átellenbe igyekeznének a piacra, hogy eladják frissen szüretelt portékájukat, miközben áthaladnak egy időgépen, mely visszarepíti őket a nyolcvanas évekbe. Na jó, ne legyünk igazságtalanok. A fent említett szegmenst nagyon is kedvelik. Nekik kedveskednek az alábbi pulóverekkel.

IMG 1601

IMG 1602

IMG 1600

IMG 1592

Ugyanakkor valami miatt úgy érzik, hogy az ötéves kislányok szeretnének normálisan öltözködni. Hiába hordok azonban XS-es cuccokat általában,meg sem kíséreltem belegyömöszölni magam a lenti darabokba.

IMG 1599

IMG 1597

IMG 1598

IMG 1595

Még felnőtt pulóver kollekcióban választhatjuk azokat a lazán kötött darabokat is, amik már attól szétesnek és kijön belőlük a szál, hogy ötméteres körzetben megközelítjük őket. Ez amúgy általában is jellemző azokra a pulóverekre, amiket a C&A-ban, a H&M-ben, a Zara-ban, vagy bárhol máshol nézegettem az Árkádban. A Promod-ban aztán megkaptam a választ az eladótól: Idén ez a divat. Tud valaki olyan helyet javasolni, ahol tartós, akár egész telet kibíró pulóvert lehet kapni?

79 komment

Címkék: hm zara kötött pulóver pulóver promod ca Árkád gyermekruházat női pulóver gyermek pulóver


Mr.Sale

A bejegyzés trackback címe:

https://bpbutik.blog.hu/api/trackback/id/tr254857014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trazz 2012.10.24. 20:22:15

Férfi kabátokból meg van XXXL-es meg XXXXXXXXXXLes. Ez van, tudomásul kell venni, azt hozzák ide amit dájcséban nem tudnak eladni...

liam devlin (törölt) 2012.10.24. 20:28:18

@trazz: na jah,de azok meg pont olyanok...
evek ota nem kapok semmi normalisat se itt,se a h and mben...
a nyul yorkerrol mar nem is beszelve...

Jucuska 2012.10.24. 20:32:58

javaslom a háda-t. igaz kicsit drága lett, de egyedi, márkás és hordható. és nem jön szembe holnap az utcán

a_tom 2012.10.24. 20:34:34

Hehe, hugomnak volt olyan kék/lila-fekete pulcsija a 80-90-es években :)

Canis Lupus Libertas (törölt) 2012.10.24. 20:52:41

Különös probléma, Németországban ezekben boldogan járkálnak a nők...

háromfejűdisznyólábú 2012.10.24. 21:00:15

A Tally Weijl-ben épp a napokban vettem szuperpuha-szupermeleg és szupercsinos darabot (és hosszúujjú!!!) 3000-ért. Érdemes benézni.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.10.24. 21:21:41

Pasiként megerősíthetem, hogy a poszt tolónak igaza van. Múltkor sima, galléros piké pólót kerestem, közölte a nő, hogy megszüntették az árusítását, most már csak pamut van (két mosás után bolyhos és fakult), vagy mindenféle szörnyű felülnyomott, sportosnak hitt menőcsávós.
Sőt, a gyerekedet sem tudod rendesen felöltöztetni 5 év felett, mert 104 centinél megáll a gyerekruha, onnantól két lehetőséged van:
1.) Csípőnadrág, strasszos póló, akkor is, ha nem áll jól szegénynek;
2.) Kis kurvának öltözteted, mert olyanban mindig van választék.
Marad a turi...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.10.24. 21:23:25

@a_tom: Én a kék-feketét néztem. Nem tök olyan, mint amit a 80-as években árultak a trikotázsban, aztán a lengyelek angróban megvették, és terítették az egész keleti blokkban?

fénycsepp 2012.10.24. 21:26:33

nálatok nincs meleg a melóhelyen? nem is tudom, mikor hordtam utoljára pulóvert. Télen felső, kardigán, kabát, oszt jónapot. A kardigánt könnyű levenni, és a frizura sem megy tökre:)
Éljen a kardigán! nagyon szép gyapjú példányok vannak a van graaf boltban. Igaz, nem olcsók, de akciósan simán megéri!

Circus 2012.10.24. 21:31:19

Talán mert a szexi cuccok nem illeszkednek a tulajdonosi kör érdekeihez? :)

Advanced Flight 2012.10.24. 21:35:52

Kijafaszom jár még ebbe a hulladék céundába, hombre?

A h&m-ben pedig igenis vannak jó cuccok, csak nem a gyerekrészlegen kell keresgélni.

2012.10.24. 22:05:04

@trazz: "Férfi kabátokból meg van XXXL-es meg XXXXXXXXXXLes"

Jah. 10X-es, csak éppen egy átlag jóllakott ovodásra nem jó. Ezt már amúgy én is felfedeztem, hogy a magyar ruhakereskedelem, mintha önmaga ellensége lenne. Túlméretes lévén, nekem a ruhavásárlás mindig is tortúrának számított, mert napokat kellett kajtatni ruha után, mire találtam megfelelőt. A divat, és kinézet ennek megfelelően már huszadrangú szemponttá vált, sikerélményem van, ha egyáltalán találok esélyes göncöt. A túlméretes boltokban bálnákra lehet kapni cuccot, az átlag pláza butikokban a felnőtt méret meg 10 éves gyerekre ha jó. Nincs olyan hogy arany középút. Nem tudom miért hiánycikk pl; a 46-os cipő, amikor 10 magyar férfiból 4-nek ekkora lába van… na mindegy. Amikor megnyílt az outlet center, nagyon örültem, hogy végre van egy olyan pont, ahol rengeteg márka képviseli magát, nagy a választék, meg állítólag jók az árak. Nos mintegy fél délutánt eltöltöttem a nevezett helyen, anélkül hogy egyetlen ruhadarabot tudtam volna vásárolni. Ugyanarra a 40 kilós ropiemberre szabott XXXXXXXXXXL-es ruhadarabok köszöntek vissza minden üzletben.

Mikor tanulják már meg a magyar ruhakereskedők az alapszabályt: Kereslet-kínálat.
A magyarok többsége túlsúlyos, túlméretes. Szégyen nem szégyen ez van. 30 kilós hülyegyerekekre gyártott konfekcióval is lehet üzletelni
csak nem kell csodálkozni, ha 10 vevőből 7 azért megy el, mert a kiszemelt gatyát mondjuk a bokájáig sem tudja felhúzni.

barli 2012.10.24. 22:17:02

@Csokis: pasi vagyok de nekem fogalmam sincs, mi az a piké póló... :)

|||||||||||| 2012.10.24. 22:18:28

@Jankove: dagadt geci vagy, üzletelj evvel

a posztolónak meg olyan ízlése van, mint egy öt évesnek, azért tetszenek neki a lánykaruhák

Circus 2012.10.24. 22:27:49

(Vatikán. Innen viszonylag egyszerű rájönni, mi a C és mi az A :) )

@||||||||||||: szerintem Te pedig igyál meg egy sört, és nyugodj le, nem mindenki olyan szép és okos, mint Te.

Zsíros Bödön 2012.10.24. 22:36:13

@Jankove: Nagy büdös lófaszt túlsúlyosak, hol laksz te komolyan? Egyébként meg menj be a Céundába mikor megy ki egy-egy széria, csupa XL-es és nagyobbakat találsz csak, mindig a kefét eszem mikor bemegyek és találok valami fasza ruhát erre XL-től kezdődik. Ha ennyi büdös hájas tohonya seggszagú nagytokájú fingzsák lakik az országunkban, akkor miért is mindig az M-et és az L-et viszik el először, hm?

Zsíros Bödön 2012.10.24. 22:37:18

@fénycsepp: Kajak, ha valaki adni akar a kinézetére az biztos nem olyan helyen dolgozik, ahol kinéznék egy ilyen felsőből, amúgy meg tök felesleges, ha bent van az ember.

TARTYOMeister (törölt) · http://isaw.blog.hu 2012.10.24. 23:08:54

Ha nincs olyan ami jó, miért mész oda?

Én meg írjak minden egyes szaros vásárlásomról egy bejegyzést, hogy egyszerűen nincs olyan nadrág és póló ami nekem kell, csak ezek a díszbuzis szemetek?

TARTYOMeister (törölt) · http://isaw.blog.hu 2012.10.24. 23:15:00

@TARTYOMeister: Pedig nem vagyok egy nagy igényű.. Sima gatya kell aminek a 2 oldalán a lábon van 1-1 zseb, illetve sima sokszor fekete minta mentes rövidújjú és a lehető legegyszerűbb ha megoldható fekete pulcsi és pont.

Mondjuk van ilyen, tény, csak éppen a méretemben olyan mintha fele akkora emberre lenne mint amekkora én vagyok, mert ma az a menő ha feszül mindeneden, így legalább olyan mintha lenne pöcsöd, miközben nincs.

Rwindx 2012.10.24. 23:16:29

A meglátásom az hogy ruhaimporttal foglalkozók gyakorlatilag vagy szemetet hoznak be rohadt drágán, vagy normálisat de csillagászati áron.

Múltkor nyakkendőt akartam venni. Az egyik plázában egy helyen találtam egész szépeket, de 9KHUF-nél kezdődtek az árak, kissé drágállottam. Átmentem egy másik üzletbe, 5KHUF-ért olyan ocsmány kínai szarok voltak, hogy inkább letettem a vásárlásról.

TARTYOMeister (törölt) · http://isaw.blog.hu 2012.10.24. 23:21:13

@Rwindx: Varratni érdemes nyakkendőt, viszonylag olcsón meg lehet csinálni és az tényleg jó (én 4000Ft ért varrattam)

Dusan (törölt) 2012.10.24. 23:21:19

Emlekezzetek majd ezekre a "boldog" napokra, a ruhakrol valo emelkedett ontologiai polemizalasotokra, amikor majd kajara sem lesz penzetek, nemhogy ruhara vagy futesre...

Gerilgfx 2012.10.25. 02:08:09

jaj, nincs olyan pulóver, ami tetszik... biztos nőgyűlölő az egész bolt... AZ ÉLETEM MÁRIS ROMOKBAN HEVER... ÍRÓK RÓLA HAMAR EGY SZENNYBLOGOT, AMIT FELSZOPATOK A HASONLÓ RETARDÁLTAKKAL...

2012.10.25. 03:31:47

Ha elmúltál 50 és nem vagy nádszál karcsú már,akkor is szeretnél megfelelő méretű és fazonú ruhákat kapni,átlagbérből élve is,A boltok nagy részében
a tíz éves gyerek méretű eladók
szemtelen megjegyzéseket téve világosítanak fel,hogy méretemben nincs ruha.Kedves hölgyek egyet felejtenek el,hogy én vagyok a vevő és ha nem veszek ,ők nem keresnek.
Egyik másik bloggolót pedig talán cenzúrázni kéne a nyomdafestéket nem igen tűrő szavaiért,Otthon anyondolgozott,kissé meghizott anyukájának ,nagymamájának is hasonlókat mond?-gratulálok

standupc · http://standupc.blog.hu 2012.10.25. 06:18:37

Én pont azt tapasztaltam, hogy az XS-S-es méret hiánycikk. Alacsony, normál testalkatú nő vagyok és rendre L-estől kezdődő méretezést találok mindenhol.

A 36-os cipőről nem is beszélve. Nehezen hiszem el, hogy az átlag női lábméret 39-40-es - mert többnyire ekkorákat találok.

SarahConnor 2012.10.25. 06:37:52

Én rendszeresen jártam a C&A-ba, Vögelébe, mikor megnyitottak. Azóta elképesztő színvonalesést tapasztalni. Szerettem volna felnőttnek öltözni, és nekik ellenállhatatlanul szép darabjaik voltak. A C&A-n belül csak az úgynevezett Clockhouse részleg árult ilyen stílusú ruhákat tiniknek (gondolom).
Mára a helyzet megváltozott: a Vögelében szinte kizárólag műszálas borzalmakat kapni, amik maximum ötvenes hivatalnokoknak jók, pozitívum, hogy tényleg vannak nagyobb méretű ruháik, így pl anyukám néhanapján talál valamit (de csak néha, mert mondom, minden nylonból van). Sehol nincs már a nyitás utáni színvonal.
A C&A szinte teljes árukészletét elfoglalja a Clockhouse, ezért a csillagos meg madárlábas pulcsik, füles sapkák.
Mindkét üzletben számottevően megcsappant a női árukészlet, van bőven hordhatatlan darab, vagy szabás, vagy anyag miatt, és a C&A-ban elvétve találni nagyobb méretet. Én 40es vagyok, de rendszeresen megküzdök a mérettel, mert amire 44 van írva, az sem jön rám, vagy igen, de teljesen elcseszetten áll, tehát el van szabva.

Ezzel egyidejűleg az áraik nem csappantak, sőt.

Szóval ma már nem járunk ezekbe az üzletekbe. A fénykorban kifogtam egy-két legendás darabot, jófajta bőrdzsekit, átmeneti kabátot, színes blézert, de ennyi volt, kifújt.

7919nünü 2012.10.25. 06:47:06

Turi! Ott lehet kifogni a legjobb darabokat :)
Egyébként nem megyek német üzletbe ruhát venni. Még sose hallottam, hogy a német nőket a szépségükért dicsérnék :)

Kismacska (BELLA) 2012.10.25. 06:56:20

@Gerilgfx:

Ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna, na ez az a tipikus eset... mindenhová trollkodni jársz, drága troll?

@RUFUFU:

RUFUFU-nak: Peek, Arena Plaza.
Igaz, hogy 10-15 ezertől kezdődnek a pulcsik, de van bennük anyag. A poszttal nagyon betaláltál nálam! Évek óta keresek normális pulóvert - sikertelenül, a fent említett boltban vettem legutóbb tavaly tán két belebújósat, szuperek (7,5k/db).

A mintájuk mellett az anyaguk is borzalmas ezeknek a C&A-s, H&M-es, sőt: Orsay-s pulóvereknek. Olyan, mintha már 100x lett volna mosva.

@Jankove:

Mert nincsenek sztenderdizálva a méretek! A NORMÁLIS, Magyarországi és Német méretezés szerint az L-es méret a 44-46-osnak felel meg, és így értelemszerűen: S: 36-38, M: 40-42.

Namost. Hiába tudom én ezt, amikor nézem: ááá, ez L-es, jó lesz nekem (44-46-os most a méretem), de jó, ha mondjuk 40-esnek megfelel a cucc. Nagyon durva. A kínai "méretezést" már nem is mondom.

Nekem is kiábrándító, amikor látok jó cuccot az Orsay-ben, meglátom, hogy nem betűs, hanem számozott a mérete, tudom, veszett fejsze nyele: 42-esnél nagyobbat nem kapsz ott.

Mindenképpen a C&A áll (és a M&S) a legközelebb az európai méretezéshez, ezt tapasztaltam. Az H&M se rossz, méretezésileg az Orsay is oké, csak ott ne nézegessen 40-es mérettől felfelé senki (a biztonság kedvéért... :D).

2012.10.25. 07:55:26

Én épp tegnao vettem ott egy pulcsit a kobalt kék nadrágomhoz. Nem kofának nézek ki belőle.
Igaz a képeken láthatóhoz még csak hasonlóval sem találkoztam a nürnbergi filiáléban.

2012.10.25. 07:59:03

@Jankove: ulla popken a megoldás

emzéperiksz 2012.10.25. 08:33:16

Az már csak hab a tortán, hogy a C&A-ban minden csak debella méretben van. A 36-os minimum 38-40-esnek felel meg rendesebb helyeken. Csak a 34-esek között van hordható méret, de azt meg a legtöbb ruhából nem is gyártanak.

emzéperiksz 2012.10.25. 08:35:26

@Fenimore: Pont fordítva tapasztalom, 36-os méret vagyok normális helyeken (Mango, H&M), a Vögelében meg a C&A-ban minden cucc lóg rajtam, mint tehénen a gatya. Iszonyatosan debella méreteket gyártanak mindenből.

mamasita 2012.10.25. 08:36:11

hát én 50 kilós vagyok,elég alacsony is de nm vészesen,tehát s-es.ált nincs pénzem semmit se magamnak,de ha igen ,a c&a ba be nm teszem a lábam,mert ott nincs semmi a méretemben,amit ott s-esnek írnak,az invázióba mondjuk l-esnek felelne meg...ezér is megyek oda mindig,mert olcsó és minden a picike nőknek kedvez :) persze így se könnyű mert nm vagyok eléggé piszkafa sokszor ,azt meg nm tudják a ruhagyártók felfogni h aki kevés kiló,az még nm bizt h partvisnyél alakú...
az viszont aki a gyereknek méregdrágán vadiúj cuccot vesz a c&a-ba,amit 1 éven belül ki is nő...hááát...no comment

dezsoke007 2012.10.25. 08:55:38

Lehet szidni a c-und-a-t, de én ott mindig találok farmert, mert külön méretezik a bőséget és a hosszt, nekem a 36-os hossz kell (196 cm magas, 90 kg-os hím). Aki meg debellázik, meg hogy mindenki lób@szó, annak üzenem, hogy az én nézőpontom szerint meg a többség seggdugó:)

dezsoke007 2012.10.25. 09:01:48

@standupc: a lányom lába 38-39-es, 168 cm/55 kg, 13 éves:)

Elstron 2012.10.25. 09:02:03

Elég nagy prolinak kell lenni ahhoz, hogy a C&A-ban vásároljon valaki. Pfejj...

2012.10.25. 09:09:30

Tényleg gázok vannak ruhafronton. Férfi vagyok, és nehéz jó darabokat találni, mert általában a következők vannak.
-kínai gagyi
-kínai gagyi drágán, valamilyen középszar (Fishbone, Philip Russel stb) márkára brandelve
-telepi hülyegyerekcuccok sárkányos, koponyás mintákkal
-diszkós, bocsánat clubos öltözékek rossz minőségű, ám veszett drága ruhák méteres idióta feliratokkal (Retro és társai)
-hipszer bohócruhák, tapinadrág, lila gyapjúpulcsi, lógó nyakú póló
-homércuccok, mint az előbbi, de durvábbak.
-menedzserjelmezek, rózsaszín ingek, olcsó konfekcióöltönyök, vagy szép öltönyök, zakók egy havi fizumért.
-plusz van még az informatikus osztály, vagyis a túraboltok, ahol tartós, minőségi cuccokat adnak, igaz drágán, de legalább úgy nézhetsz ki, mint aki most indul egy hétre a Bakonyba.

Ami olcsó, az általában szar is, ami drága, az nagyon drága, és hiába jó anyag, sokszor ósdi, öreges szabású, bizniszmencuccok (ami nem vagyok, tehát nem jó nekem). Középáron eseti jelleggel lehet kifogni valamit, rendszerint kompromisszummal, tehát jól néz ki, de szar az anyaga, vagy jó a fazonja, de rá van vésve a hátára, hogy "sexy boy".

pedig nekem nem lenne sok kívánságom, koromhoz (33) illően szeretnék sportos-elegánsan öltözni, felratmentes pólókba, jól szabott nadrágokba, egyszerű, de igényes, műanyagmentes pulóverekbe.

tejcsokoládé (törölt) 2012.10.25. 09:23:57

a legszebb pulcsim a gant-ből van. még az outlet-ben is drága, de örök darab... megfelelő vastagságú, nem izzadsz benne, mint a ló, tartja a formáját, színét, persze vigyázni kell rá.

Bérgyilkos Bohóc 2012.10.25. 09:47:16

@Jankove: Igen, tökre valószínű, hogy abból rendel a kereskedő, amire nincs igény, amit meg száz számra vinnének abból juszt se. Ugye, nem gondolod komolyan? Pont, hogy az M, L méretek és a 40-43 cipőméretek az átlagosak, ezek is fogynak el a leghamarab, aki meg későn kap észbe, válogathat a gólem méretekből vagy a törp jelmezekből. Ha már itt tartunk, az egyenesen vicc kategória, hogy szerinted minden második férfi lába 46-os (bocsánat, 10-ből 4). Kiárusításnál, utolsó daraboknál érdekes módon SOSEM látni 42-43 cipőket csakis 45+osokat (vagy extra kicsiket). Ez vajon miért lehet? Mindegy, érdekes elképzeléseid vannak az átlag férfiról.

mirke74 2012.10.25. 09:56:06

Egy kolléganőm, aki Németországból települt ide, olyan gyapjúkabátokat és más minőségi ruhadarabokat vett a H&M-ben (Németországban persze), amiket itt soha, de soha nem árultak. Ebből arra következtetek, hogy néhány előttem szólónak igaza van: ide az olcsó, rossz minőségű tömegcuccot hozzák.

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2012.10.25. 09:58:29

@shitgun: ilyen szempontból a Jeans Club volt a legjobb, csak sajnos már múlt idő...

a_tom 2012.10.25. 10:06:26

@shitgun:
Vazze, mennyire egyetértek. Tényleg lehetetlen normális férfiruhát találni, csak "pasiruhát" gyártanak manapság.

Mindíg is az egyszerű de elegáns, kényelmes darabokat szerettem, egyszerű szabás, nem feszül, nem lóg, nincs rajta 25 zseb, fityegő, öv, patent, bujtató stb, NE LEGYEN FELIRAT(nem szendvicsember vagyok ingyen), és minta se nagyon, esetleg valami apró vagy kevésbé szembeötlő. A természetes pasztellszíneket szeretem, a rikító, élénk színeket meghagyom a mérgező rovaroknak, kétéltűeknek, hüllőknek, trópusi madaraknak, valamint a bohócoknak és prostituáltaknak.

Na most ez az ami nincs, kizárólag öltönynadrágban, zakóban és ingben létezik, az viszont nem annyira kényelmes hogy önszántamból hordjam. Nagy ritkán találok megfelelő darabokat turkálókban(férfiruha már egyre kevesebb ott is), úgy tűnik külföldön ezt a "szűk piaci rést" is érdemes betömni, itt inkább nem kockáztatnak.

2012.10.25. 10:07:52

@d'oh: az sem volt olyan jó, bár tény, hogy vásároltam ott sokszor. Náluk a cuccok jól néztek ki, de vagy gyenge anyagúak (tekeredő pólók), vagy rossz anyagúak (szép, de műszálas, izzasztó, szúrós pulóverek) voltak. farmergatyában erősek voltak, volt olyan nadrágjuk, amiből egyszerre hármat is vettem, ennyira jó fazonúak voltak, mondjuk mind szétszakadt fél év alatt.

Zabaalint (törölt) 2012.10.25. 10:23:45

@Bérgyilkos Bohóc:
Azért látsz gyakran 46 fölötti cipőket kiárusításon, mert azoknál nagyobb a szórása a fogyásnak, ha annyit tartanak belőle, amennyi a népességben az átlag, lehet hogy rájuk ragad mind, de az is lehet hogy az első nap betér egy kosaras csapat, és elfogy az összes. Így ezekből kiárusításon vagy egyetlen darab sincs, vagy sok, de mivel a boltok nem szeretnek annyira kockáztatni, ezért inkább gyakoribb hogy alig, vagy egyáltalán nem tartanak.

Mondjuk a 46-os pont nem extrém méret még, 47-től kezdődnek a problémák. Különösen hogy az utóbbi 50 évben ahogy nőtt az átlag férfimagasság, az átlag lábméret is folyamatosan növekszik. Az én ismerősi körömben olyan 44 lehet az átlagos.

A ruhával meg az a gond, hogy mondjuk egy nadrágnál más kell egy kövér, más kell egy magas embernek.

kapuka 2012.10.25. 10:36:47

Mi a gondotok?
Egy másik blog szerint (legalábbis ahogy a képet elnézem), ezeket Cindy Crawford tervezte :-DDDD

vaciutca.blog.hu/2012/10/24/a_c_a-nak_tervezett_cindy_crawford

kida 2012.10.25. 10:39:47

Hű szarok a C&A-ban a pulcsik, wow. Próbálnál egyszer férfiként ruhát venni magadnak...

Kukiság · http://browhair.blog.hu/2014/12/13/jeff_639 2012.10.25. 10:51:27

@Jankove: az egész ország egy outlet. Elmondom hogy megy: ruha elkészül kínában, bevándorol a néemt boltokba, ami ott megmarad emgy bécsbe, ami ott megmarad megy Szlovákiába meg Magyarországra. az elején mindenből ugyanannyi van minden méretből. csak a kelendőbbek elkelnek Németoban, meg Ausztriában, és utána jön a motyi Mo-ra.
És persze a berlni meg a hamburgi urambocsá frankfurti CA meg HM bolt rendeléseire nem lehet azt mondani hogy nincs mert azok egy perc alatt akkora palávét csapnak, hogy kihullik a foga az osszes imortőrnek. A magyarnak meg csak kuss a neve ott a sor végén. De szava nincs.
Na ezért van, hogy minden széria kicsit foghíjas.

belekotyogok 2012.10.25. 10:55:53

@shitgun: kiváló tipizálás :)

A fiúm is hasolnó problémákkal szenved, ráadásul ő még vékony is, viszont a válla szélesebb, ezért ami ing/póló hosszra jó lenne, vállban igazán vicces, szóval marad az eggyel nagyobb, amitől úgy néz ki, mint akinek akinek az anyja vásárolt "majdbelenőszédesfiam" felkiáltással.

Rwindx 2012.10.25. 10:56:46

@TARTYOMeister:
Kösz. Ez még eszembe sem jutott.

Zabaalint (törölt) 2012.10.25. 11:04:07

@shitgun:
Not the gay coat makes the gentleman.

Shopping 2012.10.25. 11:07:32

C&A ???
H&M ?????
New Yorker????

miről beszéltek?
magára valamit adó ember nem vásárol ott.
annál igénytelenebb, silány minőséget nem gyártanak.

Tessék átsétálni a Marks Spencer-be, vagy a Van Graaf-ba!!!!!

2012.10.25. 11:25:42

Jóbarátom egyébként azt csinálta, hogy az egyébként is esedékes amerikai rokonlátogatást összekötötte a következő két évre való ruhavásrlással. Kiment a feleségével kézipoggyásszal egy váltás ruhában, kint vettek két nagy gurulós bőröndöt, és televásárolták ruhával. A nagyja Tommy Hilfiger, fing áron dobálják kint, farmer 5-6 ezer átszámolva, pulcsik szintén, pólók, ingek pár ezresért, vagyis kb negyed-ötödáron, mint itthon. Cat bakancs nyolcezerért, Adidas, Nike játszóspólók kétezer körül. Hozzádobott még egy iPadet meg iPhone-t, és úgy kalkulálta, hogy az itthoni árhoz mért különbözet kiadja a repőlőjegy árát, tehát kvázi ingyen voltak kint, és két-három évig nem kell ruhára költenie. (Jó, nekem nincs bő félmillám egy ilyen akcióra, de az ötlet nem rossz.)

Rwindx 2012.10.25. 11:31:51

@Shopping:
Hehe, amit feljebb említettem gagyi kínai nyakkendőket méregdrágán pont Marks & Spencerben volt..

Jenya 2012.10.25. 11:34:22

Sajnos még jelen van az, hogy Bécsben, Belgiumban a H&Mben nem csattogós nylon, jó minőségű cuccok vannak, itthon meg a felmosórongy szerű tinidivat.

Méretezésről annyit hogy a 4-6éve vásárolt-ma is hordott - még jó anyagú H&M cucc mérete itthon fel sem jön. Ahogy az előzőekben valaki írta, 40-es méretével a 44-esbe nem fér bele, csavarodik. Kínai szemét már mind, spórolnak a mérettel, a "slimsize "feszülős rettenet divatot kihasználva.

Shopping 2012.10.25. 11:35:49

@shitgun: én is oda járok, de az nem " bő fél milla"...
egyébként tényleg röhej, hogy az outlet-ekben tényleg 5 dollár!! egy Tommy vagy Ralph L poló

2012.10.25. 11:44:13

@Shopping: bő fél milla= repjegy+shopping nagyban:) És ebben az ájcuccok még benne sincsenek, azt én nem vennék.

Zabaalint (törölt) 2012.10.25. 11:58:06

@a_tom:
Szerintem meg egy férfi nem ismer ruha márkákat, mert nem érdekli, legfeljebb gyerekkorából, amikor még menő volt Nike-ban pózolni. A ruhamárkákat a "pasik" ismerik.

Zabaalint (törölt) 2012.10.25. 12:02:11

@shitgun:
Anno mikor 140 körül volt az USD, azt számoltam, hogy egy felső kategóriás üzleti laptop olcsóbban jön ki, ha valaki repül érte USA-ba, mint ha itthon megveszi. Ha meg kettőt el tud hozni...

2012.10.25. 12:10:45

@Zabaalint: Azért ez kicsit sarkított vélemény, én magam sem vagyok divatguru, és nem központi kérdés nálam a ruhavásárlás, a márkákat sem hajkurászom, csak az ízlésemet követem, de azért ismerek márkákat. Akit nem érdekel mi van rajta, az szerintem igénytelen, a márka meg sajnos sokszor tényleg összefügg a minőséggel. Szóval homérpiperézés nélkül is lehet férfiasan, igényesen öltözni. Az se gáz, ha tudod mi a különbség a Philip Russel és a Fred Perry között.

Atis52 2012.10.25. 12:34:13

@a_tom: egyetértek...
Szerencsére a Vögelében vannak korrekt cuccok időnként.

Zabaalint (törölt) 2012.10.25. 13:10:17

@shitgun:
Nem állítom, hogy nem függhet össze a márka a minőséggel, azt azonban látni kell, hogy a márka alapvetően nem ezért van, hanem azért, hogy azonos minőségű darabok közül a divatosabb márkát vegyék meg az emberek, és ezért többet fizessenek.

Ellenben a minőség részben megismerhető ha megnézed, megfogod az anyagát, ez többet mond, mint a márka.

"Akit nem érdekel mi van rajta, az szerintem igénytelen"

Szerintem meg az az igénytelen, aki nem fürdik, koszos büdös, szakadt ruhákban jár, stb., stb. Ízlésben, divatban csak relatívan értelmezhető az igénytelenség fogalma, "olyan aki nem az én ízlésemet vallja".

"Az se gáz, ha tudod mi a különbség a Philip Russel és a Fred Perry között. "

Ki nem szarja le, egyiket sem tudom mi az, nem érdekel. Utoljára középiskolás koromban voltak olyanok a környezetemben, akiknél számított az ilyesmi.

Zabaalint (törölt) 2012.10.25. 13:15:33

@shitgun:
"Szóval homérpiperézés nélkül is lehet férfiasan, igényesen öltözni."

Nem azt mondtam, hogy buzis, ha valaki azzal foglalkozik, hogy "igényesen" öltözzön. Hanem egyszerűen csak nagy átlagban jobban jellemző tulajdonság a nőkre, mint a férfiakra, mellesleg a meleg férfiak többsége sem foglalkozik sokat a ruházkodással, csak a meleg celebek miatt gondolja mindenki ezt. Van olyan nő ismerősöm, aki meg nőként nem foglalkozik sokat ilyesmivel, abszolút érdektelenek számára a nőies dolgok, és műszaki szakterületen kiváló, ettől még nem leszbikus.

2012.10.25. 13:44:53

@Zabaalint: elbeszélünk egymás mellett, pedig alapvetően hasonlóra gondolunk. Engem nem a márka vezérel, hanem a minőség, amit a legtöbb esetben a márkás ruháktól kapok meg, ezért azt is keresem. nem általános a dolog, van szép, jó anyagú 600 forintos pólóm is, de nagyobb a bizodalmam egy jónevű gyártó termékével szemben, mint a Shanghai áruház cuccaival. Így nem azért veszek inkább kevesebb, de márkás terméket, mert az sikk a haverek előtt, hanem azért, mert azok jobban beválnak, nem kötnek ki fél év múlva a bicajozós fiókban. Az általam említett két márka közti különbség ismerete is azért érdekes, mert a Jeans Club-os Philip Russel pofás, de gyenge minőségű cuccokat adott, míg pl. az egyik kedvencem a Fred perry jó anyagú, (szín)tartós, kényelmes holmikat árul, van értelme tehát a megkülönböztetésnek, ugyanis időt, energiát spórolok, ha eleve azt keresem, amiről tudom, hogy jó. Mivel a társalgás végig ruhákról folyt, így az igénytelenséget is öltözködésre értettem, az ápolatlanság más téma. Renegetg srácot, férfit látok magam körül, akik anyagilag bőven megtehetnék, hogy normálisan öltöznek (bár jól öltözni olcsón is lehet, én is ezt teszem), mégis lógó nadrágban, idétlen (sokszor repi) pólókban, két hónap alatt elvásó cipőben járnak. Ezt látom én igénytelenségnek.

Zabaalint (törölt) 2012.10.25. 14:03:26

@shitgun:
Én viszont nem hiszek a márkákban, és nem látom az 1-1 kapcsolatot közöttük, sőt. Pl. a kínai boltokba a többség azért nem megy be, mert égő neki, nem a minőség miatt. Egyébként éppen ezt használja ki egy csomó plázás bolt, ugyanazt, sőt néha még silányabbat is árulnak, mint a kínai boltok, csak drágábban, mert hozzájuk nem ciki bemenni.

Ráadásul egy bizonyos árkategória fölött már sokadlagos a minőség, hiszen aki divatosan akar öltözni, annak amúgy is cserélnie kell, ezért ezzel nem törődnek. Ez az árkategória pedig nem a luxusnál kerül elő, hanem jóval alacsonyabb szinten is megvannak a divatos de eldobhatós ruhák, cipők.

Mondjuk a Philip Russel-Fred perry összevetésed, ha igaz, akkor rámutat valami hasonlóra, amiről én is beszélek, csak mondjuk nem hiszem, hogy ha tényleg olyan silány minőségűek a Philip Russel ruhák, akkor ez ne látszana rajta, anélkül hogy a márkajelet elolvasnád. Amúgy egyszerű dolog, ami hamar tönkremegy, elkopik, abból nem kell újra venni.

"Renegetg srácot, férfit látok magam körül, akik anyagilag bőven megtehetnék, hogy normálisan öltöznek (bár jól öltözni olcsón is lehet, én is ezt teszem), mégis lógó nadrágban, idétlen (sokszor repi) pólókban, két hónap alatt elvásó cipőben járnak. Ezt látom én igénytelenségnek. "

Miért ne költsék értelmesebb dolgokra a pénzüket, ha van nekik? A ruhától egy férfi nem lesz boldogabb.

De leginkább az nem tetszik a hozzáállásodban, hogy azt fikázod másokban, amit te is vallasz. Ugyanis ami neked idétlennek tűnik, az másnak lehet maga az igényesség, meg fordítva. Na én ilyesmivel nem szeretek foglalkozni, és ezért nem értelmezem a ruháknál az igénytelenséget. Nyilvánvalóan a ruhának és a divatnak semmi köze az önkifejezéshez, sokkal inkább a pózolásnak, ami nem azonos vele. Önkifejezés max. annak aki ruhát tervez (jó esetben), de nem annak, aki hordja.

2012.10.25. 14:20:27

@Zabaalint: "Egyébként éppen ezt használja ki egy csomó plázás bolt, ugyanazt, sőt néha még silányabbat is árulnak, mint a kínai boltok, csak drágábban, mert hozzájuk nem ciki bemenni." - pontosan erről van szó! Az olcsó kínai (ami szerintem rossz minőség), akkor is rossz marad, ha rávarrnak egy cimkét. Épp ezért nem mindegy a márkanév, már ha látatlanban tudni akarod, mi várható minőség terén. egyébként nekem kínai noname áruval nincs jó tapasztalatom, rossz, büdösödő anyagok, igénytelen szabás, ízléstelen kinézet.
Azt is próbáltam elmondani, hogy nem a divatosság számít, szerintem semennyire sem vagyok divatos, úgy öltözködöm, ahogy nekem tetszik, nem is ismerem az aktuális trendeket (mondjuk a régebbieket sem). nekem igenis önkifejezés az öltözködésem, van egy stílusom, ami rám jellemző. és ez nem márkától függ, sőt, én magam is utálom az olyan sznobériát, mely szerint csak bizonyos márkák, árszintek képviselnek valamit. Nem is költök sokat ruhára, sőt, turkálóban is szoktam vásárolni. A példámról meg annyit, hogy lehet, hogy igazad van, és nekik az a síját stílusuk, én azonban azt hiszem, hogy ők abba a halmazba tartoznak, akiket az öltözködés olyannyira nem érdekel, hogy egyszerűen rosszul öltöznek (és nem feltétlen olcsón!). Én azt hiszem, van egy stílusoktól független vonal, ami felett igényes az ember, márkától, ártól függetlenül. A rossz szabású, rossz kinézetű ruha igenis számít szerintem, már ha az ember nem remete.

Végül a Philip Russelre visszatérve, mikor a JC kezdett behalni, vettem egy rakás PR ruhát, mert olcsó volt. Szép színes pulóverek, marha jól néznek ki, csak épp teljesen műszálasak, hordhatatlanok, ha mégis felveszem, fél óra alatt megbüdösödök benne. Hülyeség volt megvenni, három árából vehettem volna egyet, amit szívesen hordok. Erről beszélek márka és igényesség összefüggésében.

Zabaalint (törölt) 2012.10.25. 14:33:31

@shitgun:
Szerintem meg a márkátlan kínai ruhák között megvan minden minőségi szint anyagban, csak általában adott minőségi szinten olcsóbb a márkáshoz képest. Anno voltak ismerőseim, akik hamis Nike pólókat vásárolták kínaiaktól, kb. harmad áron, mint az eredeti, na arról meg nem mondtad volna, hogy nem eredeti, mert az anyaga, szabása, mind ugyanaz volt, de tényleg hamis volt. Ugyanilyen minőségű pólókat lehet kapni Nike márkajelzés nélkül is, az talán még olcsóbb, mint a hamis márkajelzésű.

De még egyszer mondom, szerintem a legnagyobb sznobéria a világon az igénytelenség szót használni ruházkodás terén, különösen negatív értelemben.

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2012.10.25. 14:36:54

@shitgun: nekem is csomó PR pulcsi van de nálam nem büdösödnek... 100% pamut inget veszek alá.

2012.10.25. 14:57:46

@Zabaalint: Ezt is aláírom, még egyszer hangsúlyozva, hogy nem a márkától lesz jó valami. A sima pólókhoz: én a jelzés nélküli, vagy visszafogottan mintás pólókat szeretem, és mivel viszonylag széles vállam és mellkasom van, nem szeretem se a szűk, tapadós, se lebernyegszerű pólókat. Pár éve az Intimissiben leárazás volt, vettem 7-8 egyszínű, kereknyakú pólót, nem bő, nem szűk, a hastájéki 2-3 kilo pluszt eltakarja, és krumpliszsáknak se nézek ki bennük. Darabja 1200 forint volt, ezzel semmilyem kínai nem versenyezhet, ahogy azzal sem, hogy ma pont ugyanúgy néznek ki, mint három éve.

SarahConnor 2012.10.25. 17:11:58

@emzéperiksz: igen, többször jártam úgy én is, hogy 36-38-as dolgokat vettem, mert azok álltak szépen, a többi lógott. Szóval mindkét véglet van.

TARTYOMeister (törölt) · http://isaw.blog.hu 2012.10.25. 17:20:38

@Zabaalint: Hatalmas plusz.

Akit egy név érdekel, az nem más mint díszbuzi vagy egy büdös kurva, semmi több.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.10.25. 17:37:03

@barli: Az a kicsit érdes anyag, amin látszik a szövés. Sport cuccokat szoktak ilyenből csinálni. Egyébként közönséges anyag, semmi extra, 100% pamut.

emzéperiksz 2012.10.25. 18:27:11

@Fenimore: Én most azt figyeltem ki a C&A-ban, hogy nincs különbség az S-es és az XS-es méret között. A Clockhouse márkában vannak 34-esek, XS-esek, azok jók rám, de a többiben semmit sem találok.

seventyfour 2012.10.26. 19:26:07

Amikor valaki "márkás" cuccot vesz, nem feltétlen a minőség az elsődleges szempont...(bár ezt állítják a legtöbben önmaguknak is hazudva) A mögöttes tartalom, ami megkülönbözteti a gagyi, a fast fashion és a prémium kategóriát. A prémium márkák által kínált élettel, feelinggel, stílussal akarnak azonosulni a legtöbben és simán kiadnak 50E forintot egy pulcsiért, ha úgy érzik, hogy ez az életmódjuk része. A legtöbb ember sajnos csak szeretné ezt, de legalább hasonlíthat rájuk. (fast fashion)

Tabea 2012.10.29. 11:56:38

A férjem nem tudja a márkákat, mert én vásárolok neki:) 90%-ban eltalálom a méretet, a maradékot pedig szívesen elhordják a család más férfitagjai. Egyedül nadrágot választani cipelem el, azt lehetetlen próba nélkül venni.

BLOUSE 2012.11.07. 02:40:53

Ahol tuti gáz télre való pulcsikat találsz: c&a, h&m, tally weijl. Közös nevező: beleizzadós, nájlon, szikrázik tőle a hajad. Csillagminta, masni, neonpink, ezüstszálak, csicsa. Ha felveszed, úgy érzed, egy időgépen haladtál át. Vissza a 80-as évekbe. Én akkor voltam ovis, és bár nem nagyon volt választék vidéken, anyu akkor is igyekezett megkímélni ezektől a borzalmaktól és normális, természetes anyagú cuccokat vett.
Jah, és ha a műszál neked nem is csíp, amikor ráveszed a szövetkabátod, tutira dunsztban érezheted magad 5 perc után. Szóval ha ilyen élményre vágysz, irány az említett üzletek bármelyike, kvázi 9e-ért - ennyiért láttam legutóbb a h&m-ben egy borzalmat- a tied lehet!
Hasonló volt régebben a Jeans Club, Philipp Russel- na onnan azonnal fordultam is ki! Raadás volt a PR feliratos pólók tömege...

BLOUSE 2012.11.07. 02:55:54

Btw én is kardigánpárti vagyok. Érdekes módon, abból kifejezetten jó a H&M és a Zara. 4-5e-ért szokott lenni mind2 üzletben, basic kategóriában. Nekem van szürke, fekete, türkiz, világos- és sötétkék, zöld, fehér. A legrégebbi már 5-6 éves és tökéletes állapotban van. A Promod-os szürkéskéket 3 éve leárazva vettem, az is szuper még.
Azért szeretem a kardit, mert szabadabbnak érzem magam, mint egy pulóverben, nem kell áthúzni a hajamon, sminkemen; van köztes megoldás, ha csak kicsit van melegem, egyszerűen kigombolom. Alá mindig vmi jó pólót veszek fel, szóval inkább rengeteg pólóm van, és azokat variálom a standard 7-8 kardigánnal.
Pulóverekből nekem már csak a vékonyabbak, vagy pólóanyagúak vannak meg.

BLOUSE 2012.11.07. 03:24:21

@Shopping: Marks&Spencer? Ne röhögtess.
Anyukámmal néha bemegyek. Háááát.... az árképzés valahogy nincs arányban a minőséggel. Egyrészt- bár ez az én véleményem, és ugyebár ízlésekről nem vitatkozunk- nekem nem jön be ez a brit háziasszony-stílus, másrészt nagyon c&a-s utóíze van. Sok a műszálas, zsorzsett, dzsörzé gagyi, horribilis áron. Anyu 16 ezres szoknyája 1 db 30C-os kímélő mosás után minden lehetséges varrás mentén szétesett. A 8 ezres cérnakardigánom 2 (!) viselés után felfutott, menthetetlenül. (Nem mert beleakadt valamibe, hanem mert spóroltak az anyaggal és nem varrták alá, nem dolgozták el rendesen az anyagot és egyszerűen felfutott.) Visszavittem az üzletbe: meg se lepődtek, vita nélkül odaadták az árát.
Coin??? Másik vicc. A pasim régebben ott vásárolt. Semmi realitás az ár/érték arányban.
Szerencsére ő is rájött- kis segítséggel :) Azóta rákapott a Peek & Cloppenburg-re, leárazáskor ott vásárol be fél évre. Bár nem árt észnél lenni ott sem... 70e-ért nájlon pufidzseki. Bár ezt el kell ismernem, a P&C-ben átlag sokkal jobb a minőség.
süti beállítások módosítása