Minden valamire való magyar ruhazáti boltnak van egy jól csengő angol neve és egy jól csengő angol nevű márkája. A Jeans Clubé a Philip Russel volt. Nem volt vele semmi baj, ha nem volt túl nagy a felirat, hordani sem volt ciki. Elfogadható áron adtak, elfogadható minőségű terméket. De azt azért nem hiszem, hogy bárki is azért vásárolt volna ilyen pólót vagy inget, mert ez volt ráírva. Vagy mégis?
Most, hogy tönkrement az egyetlen külföldön is sikeres magyar ruhaboltlánc, kiárusítják a vagyonát. A legtöbbet természetesen a Rákóczi úti bolt ér (a Budapest-bloggerek levlistáján már megindult a tippelgetés, hogy Lidl, Penny vagy CBA nyílik-e a helyén). De a tételes listában szerepel egy olyan is, hogy:
Philip Russel nemzetközi védjegy - nettó irányár: 10,0 M Ft.
Megéri megvenni szerintetek?
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.