"A magyar divat eddig sem volt valami fényes helyzetben, azonban nagyon úgy néz ki, hogy a gazdasági válság még inkább visszaszorítja a hazai tervezőket, ugyanis az elmúlt időszakban néhány magyar márka bezárta belvárosi boltját." - írja a Borsa legfrissebb cikkében, melyben sorra vette az áldozatokat: bezárt Náray Tamás butikja (Irányi utca), az Aquanauta (Zrínyi utca) a Blanco (Lázár utca) és Facile (Hajós utca). Léber Barbara pedig az Alkotás utcából kiköltözött a Krisztina körútra, aminek állítólag nem a takarékosság, hanem a jobb reklámfelület az oka. Érdekes, mert ugye arról volt szó, hogy a válság a kis márkák elterjedésének kedvezhet, a gyakorlat viszont inkább azt mutatja, hogy az angol turkálók erősödnek meg. A pesti divat meg úgy tűnik elvérzik.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
suo tempore 2009.04.12. 22:22:49
Én már azt sem értem,h eddig miből éltek?